گروه بنگاه‌ها: اپلیکیشن تخصصی اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور با نام «تندرفون» برای اولین بار توسط متخصصان داخلی تولید شد و توانست تاییدیه رسمی شورای‌عالی انفورماتیک را دریافت کند. تندرفون از طریق نشر سریع و جامع آگهی‌های مناقصه، مزایده و استعلام بهاء به کاربران خود در سراسر کشور کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان مناقصه‌ها و مزاید‌ه‌های مورد نظر خود را از بین انبوه آگهی‌ها شناسایی و تنها اطلاعات مربوط به حوزه کاری خود را مشاهده کنند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار کاربردی می‌توان به امکان مشاهده اطلاعات مربوط به موضوع، استان برگزاری، تاریخ نشر و مهلت شرکت تمامی آگهی‌های مناقصه و مزایده مربوط به حوزه فعالیت، دسترسی به آرشیو مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور، جست‌وجو و مرتب‌سازی پیشرفته مناقصه‌ها و مزایده‌ها، ساخت صفحه شخصی، امکان به اشتراک‌گذاری آگهی‌های مناقصه و مزایده، مشاهده اطلاعات عمومی چون: فهرست نمایشگاه‌‌ها، نرخ روزانه ارز، سکه، فلزات گرانبها و... اشاره کرد.

فعالان حوزه مناقصه‌ها و مزایده‌ها می‌توانند این نرم افزار را به‌صورت رایگان از طریق نشانیwww.tenderphone.ir دریافت کرده و روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب کنند.