تبلت باریک با امکان پشتیبانی از دو سیم‌کارت

دنیای اقتصاد: این روزها تبلت به یکی از ابزارهای مهم کاربران در دنیای دیجیتال تبدیل شده است. به این منظور شرکت‌های معتبر تولیدکننده گجت‌های دیجیتال روز به روز به فکر عرضه دوربین ۸ مگاپیکسل مجهز PixelMaster که منجر به ثبت تصاویر بسیار با کیفیت می‌شود، در محصولات جدید با قابلیت متنوع هستند. ایسوس نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این عرصه، هرسال محصولات متنوع و جدیدی را با قابلیت‌های گوناگون معرفی و تولید می‌کند. یکی از محصولات این شرکت تبلت‌های سری Fonepad ۷ هستند.

یکی از ویژگی‌های بارز این سری پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت فعال است. به واسطه این ویژگی کاربر می‌تواند از دو سیم‌کارت خود به صورت همزمان بهره برد، نکته‌ای که کمتر در این رده دیده می‌شود.

اما یکی از مدل‌های جدید این سری FE۱۷۱CG است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل، باریک بودن آن است، به طوری که این مدل از Fonepad ۷ ایسوس فقط ۹/ ۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

همچنین این مدل در رده محصولات سبک وزن قرار می‌گیرد و وزن آن فقط ۲۸۰ گرم است؛ موضوعی که باعث شده FE۱۷۱CG به راحتی در یک دست جا بگیرد.

در قلب این تبلت پردازنده Intel Atom Z۲۵۲۰ قرار دارد. پردازنده چندهسته‌ای که علاوه‌بر کارآیی مناسب مصرف بسیار پایینی دارد و به این ترتیب عمر باتری آن را بالا می‌برد. اما نکته جالب در مورد این پردازنده پشتیبانی از قابلیت Hyper-Threading است. این پردازنده این امکان را به تبلت می‌دهد تا در زمینه پردازش‌های موازی بسیار خوب عمل کند و در مجموع کارآیی آن نسبت به مدل‌های مشابه افزایش یافته است.

یکی از قسمت‌هایی که معمولا در این رده از محصولات به آن کمتر توجه می‌شود، دوربین است به طوری که اکثر محصولات در این رده از دوربین‌های متوسطی بهره می‌برنداما FE۱۷۱CG از این قاعده مستثنی است.

بهره‌مندی از دوربین ۸مگاپیکسل که مجهز به ویژگی PixelMaster است، باعث خواهد شد تا تصاویر ثبت شده توسط این تبلت، از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

اما ایسوس این مدل را به اسپیکرهایی مجهز کرده است که از فناوری SonicMaster بهره می‌برند تا صدا بهتر و شفاف‌تر پخش شود.