چهار گوشی هوشمند جدید ال‌جی

آی تی ایران: درحالی‌که چند روز تا شروع کنگره جهانی موبایل باقی مانده شرکت ال‌جی چهار گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرده است. این چهار گوشی هوشمند به اسم‏های Manga، Spirit، Leon و Joy از نظر اندازه و مشخصات تقریبا در یک گروه قرار می‏گیرند و جزو گوشی‏های رده متوسط هستند. هر چهار گوشی نسل‏های جدید ۳G و ۴G را پشتیبانی می‏کنند و مشخصات عمومی مثل دوربین سلفی یا قفل هوشمند صفحه نمایش را در خود دارند و همه به جز Joy به اندروید نسخه ۰/ ۵ لولی‌پاپ مجهزند. گوشی Joy سیستم‌عامل اندروید ۴/ ۴کیت‏کت دارد.

دو گوشی گران‌قیمت‌تر Manga و Spirit از صفحه نمایش خمیده برخوردارند و همچنین به تکنولوژی صفحه نمایش ترکیبی سنسور و LCD مجهزند که اجازه می‏دهد دستگاه باریک‏تر طراحی شده و پاسخ‏دهی به درخواست‏های سریع‏تری داشته باشد. همچنین Gesture Shot و Glass View هم دو قابلیت سری G موبایل‏های ال‌جی در این گوشی‏ها قرار دارد.

Gesture Shot همچنان‌که از نام آن مشخص است به کاربران اجازه می‏دهد که با کشیدن یک الگو روی صفحه نمایش از خود سلفی بگیرند و دیگر نیازی به فشردن دکمه نیست. Glass View به کاربران اجازه می‏دهد که زمان، ‏پیام‏ها و تماس‏های از دست رفته را هنگامی که صفحه نمایش خاموش است مشاهده کنند.

این گوشی‏ها در این ماه در برزیل عرضه می‏شود، سپس در سایر کشورها ارائه خواهد شد.