پیش‌فروش ۲۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶

فارنت: طراحی مجدد پرچم‌دار جدید سامسونگ درست همان چیزی از آب درآمده که همه می‌خواهند و براساس اخبار رسیده از کره ۲۰ میلیون پیش‌فروش برای هر دو گوشی گلکسی‌اس۶ و گلکسی‌اس‌اج به ثبت رسیده است. با تفکیک سفارش‌ها مشخص شد ۱۵میلیون برای گلکسی‌اس۶ و ۵ میلیون برای مدل منحنی با لبه‌های گرد بوده است. سفارش بیست میلیون دستگاه برای سامسونگ یک رکورد بر جا می‌گذارد. این آمار از جانب یک مدیر پیشگام در یکی از اپراتورهای بزرگ وایرلس که تمایلی به افشای نامش ندارد گزارش شده است. وی گفت که او نسبت به هر دو دستگاه بسیار خوش‌بین بوده است. یک هفته پیش در بارسلون بود که از آنها رونمایی شد و انتظار می‌رود که در ماه آینده به بازار عرضه شوند. رئیس بخش سامسونگ الکترونیکز موبایل آقای

Shin Jong-kyun گفت، تقاضا برای هر دو دستگاه جدید نسبت به گلکسی‌اس۵ بهتر بوده است. وی افزود: «صادقانه بگویم، پیش سفارش هر دو مدل از جانب مشتریان اصلی‌مان واقعا بزرگ است». این واکنش نسبی مردم نسبت به مدل سال گذشته بودکه سامسونگ را به سمت طراحی مجدد گوشی پرچم‌دارش سوق داد.

کشمکش‌های سال گذشته با گلکسی‌اس۵ با بازگشت هرچه قوی‌تر اپل تشدید شد. نمایشگر بزرگ آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس به اپل کمک کرد رکورد ۵/ ۷۴ میلیون فروش در سه ماه‌ آخر ۲۰۱۴ را به ثبت برساند. اگر آمار ارائه شده برای اس ۶ و اس ۶‌ اج بی‌نقص باشد پس باید بگوییم سامسونگ به میدان بازگشته است.