رایورز: «آرون لیوای» مدیرعامل شرکت ارائه‏دهنده خدمات پردازش ابری Box ضمن سخنرانی در کنفرانس سازمانی Re/ code اعلام کرد که به مدت بیش از ۱۰ سال به فایل‏های رایانه‏ای فکر می‏کرده است و این مساله ساده برای او یک دغدغه فکری بزرگ بوده است. به گزارش سایت‏ورلد، ‏ لیوای طی سخنرانی ۳۰ دقیقه‏ای خود در کنفرانس Re/ code اعلام کرد که زیرساخت‏های امنیتی و معماری ویژه برای توسعه خدمات پردازش ابری مهم‏ترین اولویت Box بوده است و از آنجایی که کسب و کارها تمایل دارند فضای ذخیره اطلاعات ایمن مبتنی بر سیستم پردازش ابری را در اختیار بگیرند و محافظ کامل از داده‏های آنها انجام شود، Box به این نیاز پاسخ داده است.

مدیرعامل شرکت Box می‏گوید که مهم‏ترین عامل برای موفقیت آنها تقویت سیستم امنیتی بوده است و این شرکت به سازمان‏های سراسر جهان امکان داده است امنیت را در دستان خود بگیرند و هرطور که می‏خواهند داده‏های خود را مدیریت کنند.

او گفت: «سازمان‏های بزرگ که قوانین گسترده و پیچیده‏ای برای برقراری امنیت خود دارند، باید به‌طور کامل کنترل فضای پردازش ابری را در اختیار بگیرند و پلت‌فرم Box این امکان را برای همه آنها فراهم کرد.» در حال حاضر بیش از ۳۴ میلیون کاربر جهانی خدمات پردازش ابری Box را مورد استفاده قرار می‏دهند و ۴۵ هزار شرکت و سازمان هم در پلت‌فرم آن عضویت دارند.