تجربه‌ای متفاوت از موسیقی  با Music Flow ال‏جی

دنیای اقتصاد: بسیاری از ما دوست داریم تنها با فشار یک دکمه تجربه‏ای متفاوت از شنیدن موسیقی را داشته باشیم. اگر شما هم جزو این دسته هستید بهتر است بدانید که محصولات صوتی Music Flow Smart Hi-Fi شرکت LG می‌تواند این رویا را به واقعیت نزدیک کند. این محصولات با ترکیب فناوری Google Cast و دیگر سرویس‏های استریمینگ موسیقی تجربه متفاوتی را برای کاربران فراهم می‌آورند.Music Flow Smart Hi-Fi دارای بلندگوی Wi-Fi پرتابل H۴ و دو ساندبار HS۹ و HS۷ است. همچنین این محصول از بلندگوی بلوتوث پرتابل جدید P۷ بهره می‌برد که قابلیت پخش صدایی شگفت‌انگیز و با کیفیت دارد.

با سری محصولات جدید Music Flow شما می‏توانید ضمن داشتن قابلیت استریمینگ موسیقی و اتصال وسایل جانبی، امکانات نامحدودی برای خانه‌تان به ارمغان آورید. سیستم‌های صوتی H۴ PortableT، HS۷ و HS۹ با استفاده از فناوری پیشرفته Advanced Wireless Network شرکت ال‏جی همراه با Dual Band Wi-Fi Support تجربه صوتی یکپارچه را به شما می‏دهند. HS۹، ساندبار قدرتمند و مدرن ال‏جی، دریافت‌کننده ۱/ ۷ کانال با توان ۷۰۰ وات را به خدمت گرفته و از ۷ تقویت‏‌کننده دیجیتال بهره می‌برد. در ضمن، HS۷ دریافت‌کننده‏ ۱/ ۴ کانال با توان ۳۶۰ وات قابلیت تولید صدا با کیفیت بالا را دارد. H۴ Portable به‌سادگی و راحتی با استفاده از بلندگوی قابل شارژ می‏تواند از اتاق نشیمن به حیاط منزل برده شود، در حالی که ارتباط بین ساندبارها و بلندگو قطع نشود.

تنها کافی است دکمه cast را بفشارید تا به اپلیکیشن‏های صوتی مورد علاقه‏تان روی ابزارک‏های Google Cast گوش کنید. روی قسمت بالایی سیستم‌های صوتی متنوعMusic Flow قابلیت Google Cast داخلی وجود دارد. بنابراین می‏توانید از اپلیکیشن‏هایی مانند Pandora، Google Play Music، Deezer و NPR نصب شده روی دستگاه، موسیقی دلخواهتان را به بلندگوها انتقال دهید. شما می‏توانید این امکان را روی گوشی یا تبلت اندرویدی، آی‌فون، آی‌پد، کامپیوترهای مک، لپ‏تاپ‌های ویندوزی یا کروم‏بوک‌ها هم داشته باشید. همچنینLG Music Flow از قابلیت Auto Music Play برای سینک شدن خودکار با ابزارک‏های مختلف بهره می‏برد. با استفاده از دو یا چند بلندگو، می‏توان از

L/ R Stereo Mode برای تجربه شنیداری خوبی استفاده کرد. همچنین در کنار محصولات جدید Music Flow P۷ بخشی دیگر نیز وجود دارد که ارتباط بدون سیم و کیفیت صدای یکپارچه را به ارمغان می‏آورد. با استفاده از شکل فشرده این دستگاه‏های مشکی، نقره‏ای یا سفید رنگ، شما می‏توانید در هر جا و هر زمان که خواستید به منبع صدا متصل شوید.

این بلندگوها با قابلیت Multi Point یا دسترسی از چند نقطه این امکان را دارند که به طور همزمان به سه دستگاه دارای بلوتوث متصل شوند و بین آنها سوئیچ کنند. کاربران می‏توانند بلندگوهای بلوتوث خود را به تلویزیون ال‏جی سازگار متصل کنند یا می‏توانند با اتصال دو بلندگو به یک دستگاه (Dual Play) صدای استریوی قدرتمندتری را تجربه کنند. در هنگام اتصال دو بلندگو قابلیت L/ R Stereo Mode نیز قابل استفاده است.

باتری قابل شارژ لیتیومی این دستگاه می‏تواند برای ۹ ساعت پخش بی‌وقفه موسیقی را تامین کند. این بلندگو با یک پورت میکرو USB ارائه می‏شود که اجازه می‏دهد هنگام شارژ نیز به موسیقی گوش دهید. این محصولات با گارانتی گلدیران و در فروشگاه‌های این شرکت عرضه می‏‏شوند.