برگزیدگان نمایشگاه کامپیوتکس  معرفی شدند

خبرگزاری مهر: نمایشگاه کامپیوتکس به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات در منطقه آسیا که روز گذشته در تایوان آغاز به کارکرد برگزیدگان محصولات فناوری را معرفی کرد. نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ با آغاز به کار خود، جدیدترین فناوری‌‌ها و محصولات شرکت‌های سخت‌افزاری را در رشته‌های مختلفی چون طراحی، خلاقیت و نوآوری معرفی کرد.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات در منطقه آسیا است که هر ساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود و شرکت‌های فعال در این حوزه به معرفی محصولات جدید خود می‌پردازند.

کسب جوایز متعدد فناوری، طراحی و خلاقیت در این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه ساله برندهای معتبر جهانی در عرصه جدیدترین فناوری‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در میان محصولات برتر کامپیوتر دسکتاپ GR۶ جایزه بهترین طراحی و ساعت هوشمند Zenwatch، Smart Home System ، Zenbook UX۳۰۵ و AiProtection جایزه Best Choice Award کامپیوتکس ۲۰۱۵ را از آن خود کردند. جوایز Best Choice Award توسط انجمن TAITRA تامین می‌شود و شرط انتخاب یک محصول تمایز، منحصر به فرد بودن و قابل عرضه بودن در بازار در نظر گرفته شده است. در این نمایشگاه جوایز Computex d&i نیز توسط TAITRA و iF Design که نقش مهمی در طراحی صنعتی دارند، اعطا شد.