مدیریت پست‌های الکترونیکی

دنیای اقتصاد: این روزها اکثر ما برای انجام کارهای روزانه خود از پست الکترونیک استفاده می‌کنیم. ارسال نامه به دوستان، پیگیری‌کارهای اداری، عضویت در سرویس‌های مختلف و... همه و همه به کمک پست‌های الکترونیکی به راحتی انجام می‌شوند. در این بین، برخی افراد برای انجام کارهای اداری یا ارتباط با دوستانشان از میل‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و از چند سرویس پست الکترونیک استفاده می‌کنید حتما برای چک کردن تک تک این ایمیل‌ها نیازمند وقت گذاشتن و مدیریت دقیق این سرویس‌ها هستید. یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا مدیریت درستی روی سرویس‌های پست الکترونیک خود داشته باشید استفاده از اپلیکیشن CloudMagic است.

این اپ که برنده بهترین اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها هم شده، یک برنامه جامع برای مدیریت تمامی حساب‌های کاربری ایمیل شما از سرویس‌‌دهندگان مختلف است. این برنامه رایگان به شما اجازه می‌دهد تا پست الکترونیکی سرویس‌دهندگان مختلفی مانند Yahoo، Gmail، Outlook ، Hotmail،AOL و .. را به آن افزوده و به صورت یک‌جا مدیریت کنید. درواقع شما یک inbox برای تمامی ایمیل‌های خود دارید که می‌توانید با تمرکز بیشتر به مرور محتوای آنها بپردازید. این اپلیکیشن امکان برچسب‌گذاری و انتقال خودکار ایمیل‌ها به پوشه‌های مجزا را نیز به کاربرانش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های CloudMagic امکان جست‌وجوی یکپارچه میان محتوای تمامی حساب‌های کاربری شما در پست‌های الکترونیکی است. جست‌وجو در این برنامه به صورت هوشمند صورت می‌گیرد و اپلیکیشن سعی می‌کند تا با ارائه‌ پیشنهادهای مناسب، به جست‌وجوی دقیق‌تر و البته آسان‌تر محتوای موردنظر شما بپردازد.

اما دومین ویژگی مهم این اپلیکیشن امکان یکپارچه‌سازی آن با سرویس‌های کاربردی و مهمی است که هر یک از ما برای مدیریت کارهای روزانه خود از آن استفاده می‌کنیم. از میان این سرویس ها می‌توان به Trello ، MailChimp ، Pocket ، Evernote و چندین سرویس محبوب یادداشت برداری اشاره کرد. این امکان یعنی شما برای برنامه‌ریزی امور، ذخیره مطالب، لینک‌ها و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان، نیازی به خروج از CloudMagic نداشته و می‌توانید تمام این امور را مستقیما از داخل خود برنامه انجام دهید. این اپلیکیشن کاربردی و مفید به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و iOS‌ قرار گرفته است. برای دریافت این اپ می‌توانید به سایت www. cloudmagic.com مراجعه کنید.