رایورز: آمار و ارقام مراکز تحلیل خبر از ادامه روند رو به رشد عرضه همراه‏های هوشمند دارای امکان استفاده از دو سیم‌کارت همزمان می‏دهند به نظر می‏رسد که تا چند سال آینده شاهد حضور بسیار کمرنگ دستگاه‏های دارای یک سیم‌کارت خواهیم بود. حال بنگاه‏های تحلیل خبر از رشد ۱۵ درصدی میزان تولید همراه‏های هوشمند بر پایه استفاده از دو سیم‌کارت می‏دهند.

به این ترتیب در سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد افزایش عرضه این محصولات به تعداد ۵۱۴ میلیون دستگاه خواهیم بود که میزان کلی تولید دستگاه‏های هوشمند مجهز به دو سیم‌کارت را به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دستگاه در طول یکسال خواهد رساند.

درضمن در میان کشورهای مختلف، چین و هندوستان به عنوان بزرگ‌ترین بازارهای مورد نظر برای شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‏های دو سیم‌کارته شناخته می‏شود و با توجه به قرار داشتن بخش عمده‏ای از جمعیت کره زمین در این دو کشور می‏توان انتظار داشت که این دو بازار به تنهایی بقای این دستگاه‏ها را تضمین کنند.

همچنین پیش‏بینی می‏شود که در طول چند سال آینده شاهد این باشیم که به ندرت شرکت‌های مختلف برای ساخت تلفن‏های همراه هوشمند برپایه استفاده از یک سیم‌کارت اقدام کنند.