گروه بنگاه‌ها: شرکت «ایدکو» با همکاری «کسپرسکی» دوره‌های آموزشی رسمی امنیت اطلاعات برگزار می‌کند.

به‌منظور ارتقای سطح دانش فنی کارشناسان کشور در زمینه امنیت اطلاعات، دوره‌های آموزشی رسمی کسپرسکی به همراه اعطای گواهینامه رسمی کسپرسکی توسط شرکت ایدکو برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، این دوره‌ها بین‌المللی بوده و گواهینامه رسمی آن نیز مانند مدارک شرکت‌هایی نظیر سیسکو و مایکروسافت در تمام دنیا دارای اعتبار است و فرصت‌های کاری خوبی در سراسر جهان و از جمله ایران برای فرد دارنده آن فراهم می‌کند.

برگزاری چنین دوره‌هایی با حضور استادان ایرانی آموزش‌دیده و مجرب، ضرورت سفر خارجی برای گذراندن این دوره‌ها و مراجعه به مراکز آزمون در خارج از کشور برای دریافت گواهینامه رسمی را حذف کرده و علاقه‌مندان می‌توانند از دانش به روز استادان ایرانی در داخل کشور بهره‌مند شوند. لابراتوار کسپرسکی، شرکت ایدکو و مرکز آموزش رسمی آن را به‌عنوان مرکز مجاز آموزش کسپرسکی در ایران و خاورمیانه در وب‌سایت رسمی خود معرفی کرده است.

سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو در این زمینه گفت: طی تفاهم انجام‌گرفته با لابراتوار کسپرسکی، شرکت ایدکو و مرکز آموزش آن‌ هم‌اکنون به‌عنوان همکار رسمی در برگزاری دوره‌های تخصصی و اعطای گواهینامه رسمی معرفی‌‌ شده و تقویم و زمان برگزاری دوره‌های آموزشی نیز در سایت شرکت درج‌ شده است. شرکت ایدکو، برگزارکننده دوره‌های آموزشی کسپرسکی به‌عنوان مرکز آموزش رسمی و تاییدشده کسپرسکی در ایران، این دوره‌ها را تا ۲۴شهریور (پانزدهم سپتامبر ۲۰۱۵) با تخفیف ۲۰درصدی ثبت‌نام می‌کند.