دستبند یا ساعت هوشمند هوآوی؟

فارنت: هوآوی بعد از معرفی گوشی هوشمند جدیدش یعنی Honor ۷i، از یک گجت سلامتی با نام Honor Band Zero رونمایی کرد که می‏توان آن را چیزی بین یک دستبند و یک ساعت هوشمند دانست.

Honor Band Zero از یک بدنه فلزی بهره می‏برد که با بند ساعتی آن را بیش از اندازه به ساعت‏های هوشمند شبیه کرده است. صفحه‏ نمایش ۰۶/ ۱ اینچی گرد این ساعت دارای وضوح ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل بوده و از فناوری OLED جهت نمایش رنگ عمیق مشکی بهره می‏برد. دستبند جدید هوآوی ضدآب و گرد و غبار است (استاندارد IP۶۸) و باتری کوچک ۷۰ میلی‏آمپرساعتی آن می‏تواند به گفته هوآوی تا ۴روز استفاده معمولی یا ۱۴ روز استندبای را دوام بیاورد.

این دستبند با گوشی‏های اندروید با اندروید ۴/ ۴ و جدیدتر و همچنین آی‌فون با iOS ۷ یا جدیدتر سازگار است و با بلوتوث ۱/ ۴ به دستگاه متصل خواهد شد. شارژ کردن با استفاده از پین‏های POGO و شارژر مخصوص شبیه به ساعت جی‏واچ ال‏جی انجام خواهد شد و وزن این گجت نیز ۲۵ گرم است.

هوآوی یک طراحی مدرن و متفاوت را برای Honor Band Zero خلق کرده است، اما بهتر است بدانید این گجت در واقع یک دستبند سلامتی است. این دستبند فعلا در چین و در رنگ‏های سفید، طلایی و مشکی با قیمت ۳۹۹ یوآن (حدود ۶۳ دلار) معرفی شده است، اما هوآوی در مورد عرضه جهانی آن هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.