فارنت: شرکت سامسونگ از عرضه سه درایو فلش یو‏اس‏بی خبرداد. درایوهای فلشی که علاوه‌بر طراحی مدرن از ویژگی ارگونومیک بهره‏مند هستند.

هر سه این حافظه‌های فلش از نوع یو‏اس‏بی ۰/ ۳ هستند و از تکنولوژی فلش NAND این شرکت پشتیبانی کرده و با تکنولوژی یو‏اس‏بی ۲/ ۰ نیز سازگاری دارند. فلش درایو اول که نام درایو! برای آن انتخاب شده از قابلیت یو‏اس‏بی ۰/ ۳ پشتیبانی کرده و طراحی آن کاملا ساده و کاربردی است.

درایو فلش دیگر این شرکت FIT نام دارد که گفته می‏شود کوچک‌ترین محصول در خط تولید UFD سامسونگ بوده و به ‏منظور استفاده در لپ‏تاپ‏های باریک و خودروها طراحی‏ شده است. سومین محصول این دسته نیز فلش درایو DUO بوده که در واقع یک محصول چند کاره بوده و امکان استفاده از آن به شکل متداول یا با بهره‏گیری از قابلیت میکرو یو‏اس‏بی وجود دارد تا بتوانید از آن در نوت‏بوک‏ها و گوشی‏های همراه استفاده کنید.

هر دو مدل FIT و DUO در نسخه‏های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد و نوع کلاسیک با نام درایو نیز در فضاهای ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به بازار خواهد آمد. هر سه فلش یادشده از تکنولوژی ۵-Proof سامسونگ پشتیبانی می‏کنند. با این همه اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت این سه محصول جدید اعلام نشده است.