دنیای اقتصاد: ایرانسل از امکان استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه و عرضه سیم‌کارت رایگان به حجاج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سیم‌کارت‏های دائمی و اعتباری ایرانسل با آغاز عملیات اعزام حجاج و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیم‌کارت ایرانسل، می‏توانند از تعرفه ۵۹۹ تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران، تعرفه ۲۴۹ تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا و اینترنت همراه رایگان و دریافت پیامک رایگان به‏عنوان مقرون‏به‏صرفه‏ترین تعرفه خدمات ارتباطی حجاج ایرانی برخوردار شوند.

براساس این گزارش، تمامی مشترکان سیم‌کارت‏های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا، لازم است برای اطمینان از فعال‏سازی رایگان خدمات رومینگ بین‏الملل روی سیم‌کارت خود، حداقل ۲۴ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خود شماره‏گیری کنند. مشترکان سیم‌کارت‏های دائمی ایرانسل، برای انجام فرآیند فعال سازی خدمات رومینگ، لازم است با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند.

بنا بر اعلام، شارژ سیم‌کارت‏های ایرانسل حجاج علاوه‌بر کارت شارژ، از طریق روش‏های مختلفی از جمله شارژ اینترنتی از وب‏سایت بانک‏های طرف قرارداد، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir و کنترل حساب اینترنتی، شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir، ممکن است.