اطلاع از آخرین قیمت محصولات بازار

دنیای اقتصاد: اگر قصد خرید محصولی دارید و می‌خواهید قبل از مراجعه به بازار کمی از قیمت محصولات و کالاهای مختلف باخبر شوید، می‌توانید اپلیکیشن «اتیکیت» را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

اتیکت اپلیکیشن فارسی نسبتا کاملی است که به کمک آن می‌توانید از آخرین قیمت و جزئیات کالاها و محصولات مورد نظرتان اطلاع داشته باشید. کار این اپلیکیشن به این شکل است که قیمت‌ها و اطلاعات روز کالاهای مختلف را از منابع معتبر اینترنتی جمع‌آوری و آن را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. در واقع مشخصات کالاها و قیمت آنها از منابع مختلف گردآوری و مرتبا به‌روزرسانی می‌شود.

یکی از نکات مثبت و کاربردی اپلیکیشن «اتیکت» این است که وقتی شما کالایی را از گروه‌های مختلف محصولات این اپ انتخاب می‌کنید، نیازی نیست که برای با خبر شدن از قیمت آن کلا هر روز به اپ مراجعه و قیمتش را چک کنید، چرا که «اتیکت» از طریق پیام کوتاه شما را از نوسان‌ یا تغییر قیمت آن کالای خاص با خبر می‌کند. برای استفاده از امکانات این اپ نیازی به اتصال اینترنت نیست. در کل به کمک این اپلیکیشن می‌توانید برای دسترسی سریع به قیمت‌های مورد نیاز خود کالاها را در یک زیر گروه خاص یا در چند زیرگروه بر اساس زمان، قیمت یا محبوبیت مرتب‌سازی کنید.

کامپیوتر، خودرو،‌ ابزار ساختمان، پزشکی، بهداشتی،پوشاک، جواهر و زیورآلات، کتاب، صوتی و تصویری، فیلم و موسیقی، مبلمان، لوازم‌تحریر، نرخ خدمات، نرم‌افزار و لوازم نوزاد از جمله کالاهایی هستند که قیمت آنها در اپ گنجانده شده است. اپلیکیشن «اتیکت» به صورت رایگان از طریق سایت کافه بازار برای کاربران سیستم‌عامل اندروید در دسترس است.