درز تصاویر گوشی ZTE Axon Mini

فارنت: ZTE در نظر دارد در بازار ایالات متحده وجه دیگری از یک شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند چینی را به نمایش بگذارد، از این رو آمار گوشی‌های مقرون به صرفه خود را کاهش خواهد داد و بیشتر بر محصولات بالا رده تمرکز می‏کند.

در همین رابطه ماه گذشته از پرچمداری تحت عنوان Axon رونمایی کرد، این در حالی است که به نظر می‏رسد نسخه کوچک شده آن نیز به‌زودی به بازار خواهد آمد.

هرچند سیاست‌های کلی ZTE هم‏اکنون در راستای تولید محصولات مقرون به صرفه تنظیم شده، با این حال این شرکت چینی ماه گذشته برای نشان دادن وجه دیگری از خود، پرچمدار جدیدی را تحت عنوان Axon معرفی کرد.Axon از سخت‌افزاری قدرتمند بهره می‏برد و به قابلیت‏هایی منحصربه‌فرد تجهیز شده که آن را به نماینده‌ای شایسته برای ZTE در بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار تبدیل می‏کند.

حال اطلاعاتی توسط یک منبع چینی به بیرون درز کرده که نشان می‏دهد ZTE درصدد معرفی نسخه کوچک شده و البته کمی ضعیف‌تر پرچمدار جدید خود با نام Axon Mini است. بر اساس گزارش TENAA، گوشی هوشمند ZTE Axon Mini از صفحه نمایشی ۲/ ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‏برد و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک با کلاک فرکانس ۵/ ۱ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم به تپش در آورد. این محصول دارای دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده به طوری که دوربین پشتی را دو فلاش ال‏ای‏دی همراهی می‏کنند. از دیگر مشخصات Axon Mini که هم‌اکنون با کد داخلی B۲۰۱۵ شناخته می‏شود می‏توان به ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی، سنسور اثر انگشت و بهره بردن پیش‏فرض از اندروید ۱/ ۵ اشاره کرد.

طبق گفته منابع نزدیک به ZTE، این شرکت چینی به‌عنوان یک قابلیت منحصربه‌فرد صفحه نمایش Axon Mini را به فناوری فورس‏تاچ مجهز کرده است.

قابلیت مذکور به کاربر این امکان را می‏دهد که در برابر میزان فشار وارده بر صفحه‏نمایش، عملکردهای متفاوتی را تنظیم کند. به بیانی ساده‏تر، اگر هنگام لمس کردن صفحه‏نمایش دستگاه خود فشاری بیش از حد معمول وارد کنید، قابلیت‏های متفاوتی برای شما وجود خواهد داشت که در غیر آن صورت امکان دسترسی به آنها را نخواهید داشت.