پرچمدار جدید سامسونگ معرفی دو گوشی جدید

دنیای اقتصاد:‏ جدیدترین محصولات موبایل و پرچمدار جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس، Galaxy Note۵ روز یکشنبه ۸ شهریورماه ۱۳۹۴، طی مراسمی رسمی در برج میلاد تهران، رونمایی شد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت سامسونگ برگزار ‏شد، این شرکت گوشی +Galaxy S۶ edge را نیز به بازار ایران معرفی کرد.

این مراسم با سخنرانی مدیرعامل دفتر کره این شرکت در تهران آغاز شد. دوک پارک گفت: «ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و با پرچمدارهای جدید خود، نبض بازار گوشی‏های هوشمند دنیا را همچون گذشته در دست خواهیم داشت. او همچنین با اشاره به اهمیت و توجه ویژه شرکت سامسونگ به مردم و بازار ایران گفت: گوشی سامسونگ انتخاب اول ایرانی‏ها برای خرید گزارش شده است.»

در بخش بعدی این مراسم، کارشناسان موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی ویژگی‏ها و قابلیت‏های Galaxy Note۵ و+ Galaxy S۶ edge پرداختند.

گوشی Galaxy Note۵ آخرین محصول از سری Note این شرکت است که با قلم S Pen و قابلیت چندکاره (Multitasking) ارتقا یافته است. همچنین گوشی هوشمند +Galaxy S۶ edge که از صفحه‏نمایشی انحنادار برخوردار است که استفاده از امکانات چندرسانه‏ای (Multimedia) را فراهم می‏کند. هر دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو دستگاه با قابلیت‏هایی چون Auto Real Time HDR جهت تنظیم نورها و VDIS برای ثابت کردن کادر فیلمبرداری هستند. گوشی‏های هوشمند Galaxy Note۵ و+ Galaxy S۶ edge دارای صفحه‏نمایش Quad HD Super AMOLED ۵.۷ اینچی هستند.

پرچمدارهای جدید شرکت سامسونگ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی و برای اولین بار در رنگ نقره‏ای تیتانیوم به بازار ایران عرضه می‏شوند.