استفاده از منیزیم در بدنه گلکسی اس7

ایتنا: سامسونگ با دست کشیدن از پلاستیک در ساخت بدنه پرچمداران خود توانست انتظارات زیادی را برآورده سازد. اما به نظر می‌رسد این شرکت همچنان سعی می‌کند جنس بدنه محصولاتش را بهتر کند، زیرا قرار است پرچمدار سال آینده خود را، به جای آلومینیوم، از جنس منیزیم بسازد.

سامسونگ پس از عرضه چندین و چند پرچمدار مختلف با بدنه پلاستیکی، سرانجام تصمیم گرفت رویه‌اش را تغییر دهد و در ساخت محصولات خود به استفاده از فلز روی آورد. گلکسی اس۶ لقب اولین پرچمدار سامسونگ را به خود اختصاص داد که در بدنه آن از فلز استفاده شده است. در گلکسی نوت۵ نیز این اتفاق تکرار شد تا حس خوب یک گوشی باکیفیت رضایت کاربران را کاملا جلب کند.

اما به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد دوباره در جنس بدنه پرچمدار خود تغییراتی ایجاد کند. سامسونگ تصمیم گرفته ترکیب آلومینیوم و شیشه را از بدنه گلکسی اس۷ کنار بگذارد و به‌جای آن از عنصر منیزیم استفاده کند. دلیل این کار ممکن است این باشد که منیزیم ۸/ ۲ برابر قوی‌تر و ۶۵ درصد سبک‌تر از عنصر آلومینیوم است و همچنین زیر فشارهای پردازشی کمتر داغ می‌شود. سامسونگ با این کار، بدون نگرانی از سنگین شدن دستگاه، می‌تواند بدنه گلکسی اس۷ خود را به‌صورت تمام‌فلزی بسازد و مطمئن باشد این گوشی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.