رونمایی از گوشی جدید  HTC One A9

فارنت: شرکت اچ‏تی‏سی در مراسمی که در روز گذشته برگزار شد به‏طور رسمی از One A۹ گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با تمرکز روی طراحی و عملکرد بهینه و سطح بالا تولید شده و البته قیمت میان‌رده برای عرضه آن به بازار درنظرگرفته شده است.

اگرچه مشخصات این گوشی هوشمند روی کاغذ، خبر از حضور یک میان‏رده جدید در بازار می‏دهد، اما عملکرد این گوشی هوشمند در بررسی‏های ابتدایی وب‏سایت‏های مختلف بسیار خوب و امیدوارکننده ارزیابی شده است.

این دستگاه هوشمند از پردازنده اسنپدارگون ۶۱۷، اندروید ۰/ ۶ مارشملو، دوربین جدید ۱۳ مگاپیکسلی با پوشش یاقوت روی لنز و دیافراگم f/ ۲.۰، دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسل و صفحه‏نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‏دی و پوشش گوریلا گلس ۴ بهره‏مند شده است. این گوشی هوشمند در آمریکا با تجهیز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‏سازی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲ ترابایت روانه بازار خواهد شد.

در دیگر بازارها شامل اروپا نیز این دستگاه هوشمند از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‏سازی داخلی بهره خواهد برد. پیش خرید این گوشی هوشمند از امروز به‏طور آنلاین در آمریکا آغاز خواهد شد.

با پرداخت ۹۹/ ۳۹۹ دلار می‏توانید گزینه نقره‏ای یا خاکستری این محصول را خریداری کنید. این درحالی است که نسخه قرمز و طلایی نیز طی چندهفته آتی روانه بازار خواهند شد.