فارنت: شرکت موتورولا بالاخره از پرچم‌دار ۲۰۱۵ خود تحت عنوان DROID Turbo ۲ رونمایی کرد. این محصول قرار است صرفا با همکاری اپراتور ورایزون در مدل ۳۲ گیگابایتی با ماهانه ۲۶ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی با ماهانه ۳۰ دلار و جمعا با قیمت ۶۲۴ دلار از هفته آینده راهی بازار شود.

DROID Turbo ۲ با پیروی از زبان طراحی خاص سری توربو موتورولا ساخته شده به‌طوری که قاب پشتی کماکان کمی انحنا دارد، با این حال فریم فلزی با ابعاد ۷۸ در ۸/ ۱۴۹ میلی‌متر و وزن ۱۶۹ گرمی حس یک دستگاه بسیار لوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ این دستگاه در ضخیم‌ترین قسمت دارای ۲/ ۹ میلی‌متر برآمدگی است.

DROID Turbo ۲ اولین محصول از سری ترید توربو این شرکت است که کاربران می‌توانند آن را بر اساس سلیقه خود در فروشگاه مجازی Moto Maker شخصی‌سازی کنند. بر این اساس امکان جایگزینی قاب فلزی با نوع چرمی یا پلی‌کربنات در رنگ‌های مختلف و حک کردن جمله موردعلاقه بر روی آن امکان‌پذیر است. ترید توربو ۲ از نمایشگری ۴/ ۵ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن QHD بهره می‌برد که چگالی تصویر ۵۴۰ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان خواهد آورد. این پنل از فناوری ShatterShield بهره ‌خواهد برد که صفحه‌نمایش را به پنج لایه تبدیل می‌کند و باعث افزایش مقاومت بسیار زیاد آن خواهد شد. قلب این محصول را قرار است همچون دیگر پرچمداران ۲۰۱۵ اندرویدی، پردازنده هشت هسته اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با کلاک فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری نسل دوم گوشی ترید توربو می‌توان به مقاومت در برابر ترشح آب‌های سطحی، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی،باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع که می‌تواند در شارژ کامل ۴۸ ساعت انرژی دستگاه را تامین کند، در کنار دوربین اصلی ۲۱مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.