گروه بنگاه‌ها: گروهی از مدیران ارشد پارک علم و فناوری پردیس از معاونت ریاست‌جمهوری، صبح روز پنج‌شنبه از شرکت دانش‌بنیان جهان الکترونیک در یزد بازدید کردند.

شرکت جهان الکترونیک با ۱۷ سال سابقه، یکی از شرکت‌های «‌های‌تک» در تولید پروژه‌های الکترونیک و مخابرات است، که بخش قابل‌توجهی از نیاز کشور را تامین می‌‌کند. مجموعه جهان الکترونیک شامل دو شرکت جهان الکترونیک، تولیدکننده انواع بردهای الکترونیک در سال ۱۳۷۸ و نیکو الکترونیک، مجری پروژه‌های الکترونیک از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرد.

این شرکت ۱۰ سال است محصولات خو د را به کشورهای مختلف از جمله آلمان و سوئیس صادر می‌کند. بیشتر تولیدات این شرکت در صنایع مختلف از جمله خودرو، پزشکی و برق استفاده می‌شود. شرکت‌کنندگان در این برنامه ضمن بازدید از خطوط تولید مجموعه جهان الکترونیک با فرآیند طراحی، مهندسی تولید و تولید آشنا شدند. مجموعه جهان الکترونیک تامین‌کننده نیازها و پروژه‌های الکترونیک ۳۰۰ کارگاه تولیدی کشور است و محصولات خود را به ‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می‌کند. اولین محصولات صادراتی این مجموعه در سال ۸۲ به آلمان صادر شد که این روند تا سال ۸۷ ادامه داشت.