داک شارژ رسمی اپل برای اپل‏واچ

فارنت: اپل علاوه‌بر تولید گوشی‏های گران‏قیمت، علاقه خاصی به عرضه لوازم جانبی محصولات خود همچون کیبورد هوشمند ۱۶۹ دلاری آی‏پد پرو دارد به طوری که از همین بخش سالانه میلیاردها دلار درآمد عاید این شرکت می‏شود. در همین رابطه به نظر می‏رسد در آینده‏ای نه‌چندان دور باید داک شارژ بی‏سیم اپل‏واچ را هم به لیست لوازم جانبی رسمی اپل اضافه کنیم. اپل تاکنون به صورت رسمی هیچ‏گونه لوازم جانبی اختصاصی را برای ساعت هوشمندش عرضه نکرده، با این حال روز گذشته تصاویری از یک داک شارژ بی‏سیم با برند این شرکت منتشر شد که گمان می‏رود متعلق به اپل‏واچ باشد.

روی جعبه منتسب به این محصول طرحی مانند یک سی دی نقش بسته، از این رو خریدارانی که می‏خواهند بابت آن هزینه کنند، ممکن است از طرح کلی دستگاه راضی نباشند. در تصویری دیگر نیز اپل‏واچ روی داک شارژ بی‏سیم رسمی اپل در حالت «nightstand mode» که در watchOS ۲ به آن افزوده شده مشاهده می‏شود.

اپل برای این شارژر از یک کابل خاص استفاده کرده است. یک سر این کابل یواس‏بی هست و سر دیگر دایره‏ای شکل آن به زیر اپل‏واچ متصل می‏شود. این ساعت علاوه‌بر این با دیگر شارژرهای بی‏سیم QI سازگاری دارد. هرچند هنوز تولید شارژر مغناطیسی بی‏سیم برای اپل‏واچ از سوی شرکت سازنده تایید نشده است، با این حال به نظر می‏رسد تصاویر درز کرده حقیقی باشند. بر اساس پیش‏بینی‏های صورت گرفته توسط ۹to۵Mac، این داک شارژ احتمالا با برچسب گران‏قیمت ۱۰۰ دلاری و از طریق فروشگاه‏های اپل و همچنین Amazon و Best Buy عرضه خواهد شد.