جی اس ام: تا امروز کمپانی وان‏پلاس را شرکتی گوشی‏ساز شناخته‏ایم؛ کمپانی که محصولات موفقی نظیر وان‏پلاس وان، وان‏پلاس ۲ و وان‏پلاس ایکس عرضه کرده است. با وجود این ذهنیت، بدون شک تعجب خواهید کرد اگر بگوییم وان‏پلاس به‏تازگی یک کیس محافظ برای گوشی آی‌فون ۶اس عرضه کرده است. آنچه این کیس را از سایر محافظ‏های موجود متمایز می‏کند جنس سنگ‏ماسه‏ای آن است که در طراحی پنل پشتی گوشی‏های این شرکت نیز دیده می‏شود. این ویژگی، علاوه بر زیبایی ظاهری، در دست نگه‌داشتن گوشی را ساده‏ تر می‏کند.

اگر داخل کیس را نگاهی بیندازید، عبارت Get a grip و هشتگ NeverSettle به چشمتان می‏خورد. بدنه کیس از نظر طراحی و جنس مواد به‏کاررفته قابل توجه است، اما نکته‏ای در موردش وجود دارد که شاید نقطه منفی بزرگی شود و بسیاری از کاربران را از خرید این کیس بازدارد: کیس وان‏پلاس پنل پشتی آی‌فون را به‏ همراه لوگوی اپل کاملا می‏پوشاند و درعوض لوگوی وان‏پلاس را جایگزین می‏کند و مقابل دید قرار می‏دهد!

اگر به این کیس علاقه‏مند شده‏اید، برخلاف روند معمول فروش محصولات وان‏پلاس، برای خریدش لازم نیست دعوت‏نامه داشته باشید. نکته جالب‏تر این است که داخل جعبه این کیس یک دعوت‏نامه برای خرید وان‏پلاس ایکس قرار داده شده است. حالا این سوال پیش می‏آید: اگر کسی کیس وان‏پلاس را برای آی‌فون ۶ اس خود خریداری کند، دیگر به دعوت‏نامه خرید وان‏پلاس ایکس چه نیازی دارد؟! این موضوع را در کنار لوگوی پشت کیس قرار دهید تا به این نتیجه برسید که وان‏پلاس با تولید کیس برای آی‌فون ۶ اس بیشتر قصد دارد برند و گوشی‏های خودش را تبلیغ کند. وان‏پلاس اعلام کرده این کیس برای آی‌فون ۶ اس ساخته شده است، اما از آنجا که بین آی‌فون ۶ اس و ۶ از نظر ابعاد تفاوت چندانی وجود ندارد، می‏توانید کیس را بر تن آی‌فون ۶ نیز بپوشانید. اما اگر گوشی‏تان از سری پلاس است، شانس با شما یار نیست و باید سراغ کیس‏های دیگری بروید. کیس وان‏پلاس فعلا تنها با مدل‏های ۴.۷ اینچی آی‌فون سازگار است.