نسل جدید خدمات ابری EMC عرضه شد

همکاران سیستم: شرکت EMC چند محصول و راهکار دوگانه جدید مبتنی بر فضای پردازش ابری روانه بازار کرد. این شرکت بزرگ هم‌اکنون می‌کوشد روش‌های بیشتری را برای اتصال کاربران خود به حافظه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات، سیستم‌های محافظت داده و خدمات ابری عمومی ارائه دهد.

به گزارش وب‌سایت Itp، شرکت EMC اعلام کرد تمام سرویس‌های مذکور به‌زودی در دسترس کاربران سازمانی قرار می‌گیرند تا بتوانند در زمینه خدمات پردازش ابری عمومی و اختصاصی بهترین گزینه را انتخاب کنند. کاربران می‌توانند با سرعت بالا و در مقیاس زیاد به خدمات ابری عمومی دسترسی داشته باشند و البته به صورت همزمان خدمات ابری اختصاصی را برای کنترل بهتر و با امنیت بیشتر مورد استفاده قرار دهند.این شرکت اعلام کرد محصولات جدید، از سیستم‌های تحلیل داده گرفته تا پلت‌فرم‌های ابری EMC VMAX و EMC VNX را شامل می‌شوند و از دیگر سیستم‌های ارائه شده در این زمینه می‌توان به راهکار FAST.X مخصوص VMAX اشاره کرد که به کاربران امکان می‌دهد به صورت خودکار خدمات ابری عمومی را از سیستم‌های EMC و حافظه‌های اطلاعاتی EMC دریافت کنند.

به گفته شرکت EMC، آن دسته از سازمان‌هایی که قصد دارند هزینه‌های خود را کاهش دهند، می‌توانند زیرساخت‌های VNX و VMAX را استفاده کنند. هر دو راهکار VMAX و VNX با قابلیت توسعه پشتیبانی از خدمات ابری عمومی و اختصاصی ارائه شده‌اند. این سیستم می‌تواند از خدمات ابری VMware Cloud Air، Azure مایکروسافت، S۳ آمازون و Cloud Platform گوگل پشتیبانی کند.