گروه بازرگانی - با وجود اعمال تحریم‌ها علیه ایران، حضور گسترده شرکت‌ها و بازدیدکنندگان خارجی از ششمین نمایشگاه ایمنی، پلیسی و امنیتی (ایپاس) برخلاف انتظار همه بود.

امیر گرانبها، مدیرعامل شرکت ناجی پاس با بیان این مطلب گفت: هدف این نمایشگاه افزایش مناسبات پلیسی و ایمنی به خصوص در بین کشورهای اسلامی است. به گزارش ستاد خبری ششمین نمایشگاه ایپاس، وی افزود: این نمایشگاه امسال در ۱۲۰ غرفه و با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و چندین شرکت از ۳۰ کشور جهان برگزار شده است.

گرانبها تاکید کرد: همه بازدیدکنندگان خارجی اذعان داشتند که امسال در مقایسه با دوره‌های گذشته نمایشگاه ایپاس، توانمندی شرکت‌های داخلی در تولید تجهیزات پلیسی و ایمنی بسیار افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در آبان ماه امسال نمایشگاه مشابهی در عرصه تجهیزات پلیسی و امنیتی در کشور اوگاندا برگزار می‌شود که کشورهای زیادی در آن شرکت خواهند کرد و شرکت ناجی پاس هم به نمایندگی از ایران برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است. گرانبها در پایان گفت: امیدواریم برگزاری ششمین نمایشگاه ایپاس نقش مهمی در معرفی تولیدات تولیدکنندگان داخلی داشته باشد و منجر به اخذ قراردادهای خرید و رشد و سودآوری این صنعت شود.