گروه بازرگانی- رییس کمیسیون امور اجتماعی اتاق تهران با بیان اینکه بیانیه جنبش ضدتحریم در این کمیسیون به امضای اعضا رسیده است، گفت: اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند متن بیانیه برای جلب حمایت بیشتر به سایر تشکل‌های فعال بخش خصوصی ارسال شود. بیانیه جنبش مدنی ضدتحریم محوری‌ترین مساله‌ای بود که در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون امور اجتماعی و تشکل‌های اتاق تهران مطرح و با موافقت قاطع اعضای حاضر در نشست مواجه شد. اعضای کمیسیون با اعلام حمایت همه‌جانبه خود از این جنبش از تنظیم دقیق و خوب بیانیه و اشاراتی که به اثرات اجتماعی تحریم‌ها و در مضیقه قرار گرفتن مردم عادی داشته، تقدیر کردند.

محمدمهدی راسخ، رییس کمیسیون امور اجتماعی و تشکل‌های اتاق تهران گفت: با توجه به اینکه تاکنون هیچ شخصیت حقوقی پای بیانیه جنبش مدنی ضدتحریم را امضا نکرده و تدوین‌کنندگان و امضاکنندگان آن همه شخصیت‌های حقیقی شامل اقتصاددانان، حقوقدانان، روزنامه‌نگاران و روشنفکران نام‌آشنا بودند، اعضای کمیسیون با تصمیم به امضای بیانیه و حمایت همه‌جانبه از آن، خود را به عنوان اولین شخصیت حقوقی حامی این جنبش مطرح کردند. همچنین اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند متن بیانیه از طریق کمیسیون امور اجتماعی و تشکل‌های اتاق تهران برای سایر تشکل‌های فعال بخش خصوصی ارسال شود تا حمایت همه‌جانبه این نهادهای مدنی نیز جلب شود. در ادامه نشست همه اعضای حاضر در نشست کمیسیون پای بیانیه را به عنوان کمیسیون امور اجتماعی و تشکل‌های اتاق تهران امضا کردند و مقرر شد با توجه به حمایت‌های پیشین رییس اتاق تهران از این جنبش، موضوع با هیات رییسه اتاق تهران نیز مطرح شود تا اتاق بازرگانی تهران نیز به عنوان یک نهاد مدنی بزرگ در بخش خصوصی کشور پای این بیانیه را امضا و از جنبش مدنی ضدتحریم حمایتی همه‌جانبه داشته باشد.

امضاکنندگان این بیانیه در کمیسیون امور اجتماعی اتاق تهران محمدمهدی راسخ ، مسعود دانشمند، سیده فاطمه مقیمی، محمدرضا بهرامن، پرویز حسابی و احمد پورفلاح هستند.