گروه بنگاه‌های اقتصادی: مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از ورود این فروشگاه زنجیره‌ای به فرابورس خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است و به‌منظور ایجاد بستر رقابت تا پایان امسال در فرابورس حضور پیدا خواهیم کرد. علیرضا بزرگوار روز گذشته در نشست خبری گفت: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه با هدف تامین کالاهای اساسی مردم، افزایش سطح دسترسی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح کشور شکل گرفته و اکنون ۲۱۱ فروشگاه در ۱۴۰ شهر ‌به طورمستقیم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند. مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با اشاره به اینکه هدف ما کاهش فاصله میان زنجیره تولید و مصرف‌کننده است، تصریح کرد: با حذف واسطه‌ها هزینه تمام شده کالا کاهش و قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به آمار تخفیف‌های ارائه‌شده در سال گذشته در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور، گفت: ۱۲۷ میلیارد‌ریال در سال گذشته به مردم تخفیف داده شده و هر سال در ایام سال نو و ماه رمضان این تخفیف‌ها اعمال می‌شود. بزرگوار افزود: این فروشگاه برای ماه رمضان با ارائه۲۱ هزار قلم کالا با تخفیف‌های متفاوت، تا ۴۶ درصد مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کند و در پایتخت نیز ۵ فروشگاه شهید احمدی‌روشن در منطقه قلهک، شهید صیادشیرازی در پاسداران، شهید دستواره در منطقه ری، شهید فکوری در آزادی و شهید باقری در منطقه تهرانپارس تا ۳ بامداد خدمات فروش را ارائه می‌کنند.

وی اقدامات لازم درخصوص اصلاح در زنجیره تامین، توزیع و فروش کالا در این فروشگاه را ضروری دانست و گفت: به دنبال تنظیم طرح جامعی در این زمینه هستیم و همچنین ازطریق آموزش‌های حرفه‌ای به کارکنان، راه‌اندازی خطی برای دریافت شکایات باعنوان صدای مشتری و شماره پیامکی در این راستا درصدد ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم.