واحد آموزش روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «دوره کاربردی فاینانس بین‌المللی شرکت‌های ایرانی در دوران اقتصاد جدید ایران » در روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه به مدت ۵ ساعت برگزار می‌کند.

با نگاهی اجمالی به اقتصاد کشورهای قدرتمند به سهولت می‌توان به نقش فاینانس در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی جوامع مختلف پی برد. نحوه آگاهی از منابع بین‌المللی برای تامین مالی شرکتی یا پروژه‌ای دانشی است که در کشورهای درحال توسعه به آن نیاز فراوانی وجود دارد. آگاهی از نحوه تعامل با موسسات و بانک‌های بین‌المللی برای دریافت اعتبار و چگونگی چانه‌زنی برای هر چه بیشتر کردن حضور فاینانس‌کنندگان جهانی در پروژه‌های کشورمان ایران و تامین منابع صادراتی در حوزه کالا و خدمات فنی و مهندسی جزو اهداف ارتقایی این دوره است.

مباحث و سرفصل‌های کلیدی مورد نظر در این دوره که توسط آقای دکتر پیمان مولوی ارائه می‌شود شامل«آشنایی با روش‌های فاینانس بین‌الملل»، «توانایی درک و فهم تمامی ابعاد فاینانس پروژه‌ای و شرکتی»، «توانایی اجرای فاینانس شرکتی»، «توانایی ارزیابی ریسک در فاینانس»، «آشنایی با بانک‌های تامین‌ اعتبار‌کننده»، «آشنایی با روش‌های تامین منابع و فاینانس در پروژه‌ها در شرایط وضع محدودیت‌های مالی و اقتصادی و بانکی»، «آشنایی با مدل‌های تامین مالی منابع پروژه بر مبنای خلق اعتبار» و... می‌شود. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه فرمایند.