گروه بازار پول- تعداد دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت از ۷۳۱ دستگاه در پایان سال گذشته با ۳۷‌درصد رشد به ۱۰۰۲ دستگاه در پایان دیماه سال‌جاری رسید.

به گزارش روابط‌عمومی ‌بانک تجارت، مجموع سپرده‌های این بانک در پایان دی‌ماه سال‌جاری به یکصد و هفتاد و دو‌هزار میلیارد ریال بالغ گردیده که نسبت به پایان سال ۸۵ از ۱۴درصد رشد برخوردار می‌باشد. این در حالی است که سپرده‌های ارزی بانک تجارت طی مدت زمان یادشده از ۴۹‌درصد رشد برخوردار بوده است. مانده تسهیلات اعطایی بانک تجارت نیز با ۲۴‌درصد رشد به بیش از یکصد و سی و سه‌هزار میلیارد ریال بالغ گردیده است .

در این گزارش آمده است: مجموع تعهدات بانک تجارت در پایان دیماه به یکصد و بیست و هشت‌هزار میلیارد ریال بالغ گردیده که از این میزان پنجاه و هفت‌هزار میلیارد ریال مربوط به تعهدات ضمانت‌نامه‌ها و هفتاد و یک‌هزار میلیارد ریال نیز سهم تعهدات اعتبارات اسنادی است.

بانک تجارت با ۲۰۰۹ شعبه در سراسر کشور به هموطنان خدمات بانکی ارائه می‌کند که از این تعداد ۱۴۹۴ شعبه به دستگاه POS مجهز می‌باشد.

بهره‌برداری از ۱۳طرح

همچنین بانک تجارت سیستان و بلوچستان طی چهارماه گذشته با اعطای دوازده میلیارد ریال تسهیلات در افتتاح ۱۳ طرح اقتصادی زودبازده استان مشارکت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت مانده تسهیلات اعطایی این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی استان سیستان و بلوچستان در

پایان دی‌ماه سال‌جاری به بیش از هفتصد و ده‌میلیارد ریال بالغ شده است.

از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی که با مشارکت بانک تجارت طی ماه‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده است، می‌توان به پارک فجر ایرانشهر، سالن ورزشی تیراندازی در زابل، باشگاه ورزشی فاطمیه (ویژه بانوان) در زابل، شرکت اندام کار، احداث فضای آموزشی در زاهدان، مرکز نگهداری معلولین، شرکت ورق‌های برشکاری شده و... اشاره کرد. با بهره‌برداری از طرح‌های فوق ۲۱۰نفر از هموطنانمان در این استان مشغول به کار شده‌اند.