رییس بانک صنعت و معدن کهکیلویه و بویراحمد گفت: بانک صنعت و معدن استان با پرداخت تسهیلات و بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های مهندسی توانسته با بررسی توجیه فنی، مالی و اقتصادی طرح‌ها و اولویت‌بندی و ارزیابی طرح و پرداخت حدود ۱۷۶میلیارد ریال انواع تسهیلات گامی اساسی جهت بهبود روند رشد اقتصادی استان بردارد. نعمان نیک اقبال در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این استان با غالب بودن بافت کشاورزی و دامپروری و عدم رشد زیرساخت‌های صنعتی نیاز به حمایت و سرمایه‌گذاری بیشتر در تمامی جنبه‌های صنعتی و معدنی استان دارد و با وجود منابع غنی معدنی و وجود بالقوه ظرفیت‌های صنعتی متاسفانه صنعت استان به جایگاه اصلی و شایسته و در خور توجه نرسیده است.

وی اظهارکرد: با توجه به زمینه‌های ایجاد شده در سال‌های اخیر و رشد سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در صورت هدایت سرمایه‌گذاری‌ها به سمت و سوی صنعت مورد نیاز استان و کنترل تسهیلات جهت هزینه کردن آن در محل پیش‌بینی شده حرکت خواهیم کرد. نیک‌اقبال افزود: بانک صنعت و معدن با یک شعبه در مرکز استان و فقط شش پرسنل فعالیت‌های بانک را در کل استان پوشش داده به همین خاطر به‌صورت محدودتر، اما با استفاده از همکاری شرکت‌های مشاوره‌های مورد تایید بانک در کل کشور در زمینه ارزیابی و نظارت طرح‌ها سعی بر تخصصی‌تر کردن بررسی و ارزیابی و نظارت طرح‌های استان کرده است.

وی درباره ارائه خدمات بانک صنعت و معدن گفت: گشایش اعتبارات اسنادی داخلی، ریالی برای خرید اموال بالا، اجرای طرح‌های عمرانی، اعطای تسهیلات بانکی ثابت و سرمایه در گردش به متقاضیان و مجریان طرح‌ها و واحدهای تولیدی، افتتاح حساب‌های بانکی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و صدور ضمانتنامه و صدور کارت جهت استفاده از تمامی دستگاه‌های خود پرداز از جمله خدمات ما است.