گروه بازار پول- با اعطای تسهیلات بانک تجارت به ۱۵ واحد تولیدی-صنعتی در استان کهکیلویه و بویراحمد، ۱۵۰نفر از هموطنان در این استان مشغول به کار شدند. روابط‌عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود: تسهیلات موصوف به طرح‌هایی همچون احداث جایگاه پمپ بنزین و گازوئیل، تولید ظروف یک بار مصرف، تولید موزائیک، درمانگاه دندان‌پزشکی، پرواربندی گوساله گوشتی، پرورش قارچ دکمه‌ای، تولید پودر گچ، احداث سردخانه، تولید پروفیل PVC و... اعطا شده که مبلغ کل تسهیلات به بیست و چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال بالغ می‌شود.

بانک تجارت در استان کهکیلویه و بویراحمد با ۱۸ شعبه و ۱۴۶ نفر پرسنل به هموطنان خدمات بانکی ارائه می‌کند. از تعداد شعب فوق ۹ شعبه مجهز به دستگاه ATM می‌باشد.

با مشارکت بانک تجارت فولاد نطنز جهانی شد

همچنین بانک تجارت با اعطای بیش از ۱۳میلیون و پانصد هزار دلار تسهیلات ارزی در افتتاح یک پروژه عظیم صنعتی کشور در استان اصفهان مشارکت نمود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت همزمان با جشن‌های بیست‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی واحد ذوب مجتمع کارخانجات فولاد نطنز با حضور وزیر صنایع و معادن رسما آغاز به کار کرد. این مجتمع فعالیت خود را با ظرفیت اسمی ۲۲۰هزار تن تولید شمش فولادی در سال آغاز کرده که علاوه بر تامین نیازهای واحدهای صنعتی کشور بیش از ۳۹میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد. میزان تسهیلات اعطایی بانک تجارت به مجتمع فولاد نطنز که صرف خرید ماشین‌آلات مورد نیاز گردیده بالغ بر ۱۳میلیون و ۵۰۰هزار دلار بوده که معادل ۶۲درصد کل سرمایه لازم برای افتتاح این طرح بوده است. همچنین بانک تجارت ۲۸۰میلیارد ریال تسهیلات نیز جهت تامین سرمایه در گردش در اختیار این واحد تولیدی قرار داده است.

با افتتاح این طرح ضمن ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰نفر از نیروی کار متخصص در استان اصفهان مبلغ ۱۱میلیون دلار ارزآوری از محل صادرات شمش‌ های فولادی برای کشور به همراه خواهد داشت.

از جمله محصولات شرکت صنایع فولاد نطنز پس از آغاز به کار واحد تولید شمش های فولادی می‌توان به انواع مفتول آهن نرم و سفت، مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه با روکش، انواع میله‌گرد ساده، آجدار، شاخه و کلاف، توری‌های پرسی (جهت نرده‌کشی میادین، بلوارها، پارک‌ها و مجتمع‌های مسکونی) و... اشاره کرد.

بانک تجارت در راستای عمل به تعهدات خود در شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور تاکنون بیش از ۵۱هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی-تولیدی کشور اعطا نموده است.