گروه بازار پول- در سومین روز از هفته دفاع مقدس، از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در بانک رفاه تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه، در این مراسم که با حضور رییس هیات‌مدیره و مدیر عامل، اعضای هیات‌مدیره، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و تعدادی از مدیران بانک و جمعی از خانواده‌های ایثارگران معزز اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در محل باشگاه بانک رفاه برگزار شد، دکتر نوری، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک طی سخنانی با اشاره به فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: نباید صرفا یک هفته را برای دفاع مقدس در نظر گرفت، چرا که همه روزهای ما روز شهدا، روز جانبازان و روز آزادگان است. باید این حقیقت را با تمام وجود باور داشته و جزو فرهنگ خود بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت وجودی ایثارگران عزیز، این ذخایر ارزشمند میهن اسلامیمان باشیم، ادامه داد: این عزیزان با خدای خود دادوستد کرده‌اند و هیچ‌کس جز خدای رحمان و رحیم نمی‌تواند پاسخگوی از خودگذشتگی آنها باشد. چه بسیار حوادث و مصیبت‌های ناگوار که به برکت وجود آنها از کشورمان دفع شده و می‌شود.

در پایان این مراسم و پس از اهدای لوح تقدیر به مدعوان،‌ کلیه حاضران در یک جمع صمیمی به اقامه نماز جماعت پرداخته و روزه خود را نیز افطار کردند.