گروه بنگاه‌ها: چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت دانشگاه‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود. در این دوره از کنفرانس که با موضوع «بازاریابی بانکی در عمل» برگزار می‌شود، جمعی از استادان، صاحب‌نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتری‌مداری در مورد راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی چگونگی کاربرد و عملیاتی کردن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، تکنیک‌های اثربخش بازاریابی منابع و مصارف بانکی، مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی با رویکرد کسب سود، فنون شناسایی، جذب و حفظ مشتریان ارزنده، مکانیزم‌های عملی بازاریابی خدمات الکترونیک، نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات بانکی، مدیریت خدمات نوین بانکی از ایده‌یابی تا افول، از جمله محورهای این کنفرانس است که در سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

به علاوه، براساس فراخوان این کنفرانس، استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، کارشناسان بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، صندوق‌های قرض‌الحسنه و تعاونی‌های اعتبار می‌توانند مقالات مورد نظر خود را مطابق شرایط اعلام‌شده در فراخوان، حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال جاری از طریق وب‌سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.

همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی‌ها و دستاوردهای بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات بانکی برگزار خواهدشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت فرم‌های ثبت‌نام، می‌‌توانند به وب‌سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های ۲-۶۶۵۹۶۶۶۱ تماس حاصل نمایند.