گروه بنگاه‌ها- ۴۲۵ هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران از سرویس غیر حضوری بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده و از مزایای ویژه آن همچون امکان انتقال وجه بین حساب‌های بانک صادرات و سایر بانکهای کشور بهره مند می‌باشند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان خود از تیرماه سال ۱۳۸۷ سرویس دهی از طریق تلفن همراه را رسما آغاز و بیش از ۴۲۵ هزار نفر از مشتریان این بانک تا پایان اردیبهشت ماه۱۳۹۰ در سیستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از مزایای این خدمت نوین برخوردار می‌باشند.

براساس این گزارش، مجموعا بالغ بر ۵۴۰ هزار حساب از سیستم های یکطرفه و دو طرفه بانک استفاده می‌کنند و همچنین ۱۳۴ هزار حساب از خدمات سیستم پیاه کوتاه (sms) که آخرین گردش حساب مشتری را اعلام می‌کند، بهره‌مند می‌باشند.

گفتنی است کلیه دارندگان حساب‌های سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سیستم همراه بانک را به صورت رایگان داشته و متقاضیان استفاده از این خدمت می‌تواننند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.bsi.ir و دریافت نرم افزار مربوطه و نصب آن روی دستگاه تلفن همراه خود با سهولت نسبت به بهره‌برداری از این سیستم اقدام نمایند. این گزارش حاکی است در مقطع یک‌ماهه اردیبهشت ماه ۹۰ بالغ بر ۵ میلیون تراکنش موفق از طریق سیستم همراه بانک ثبت شده است.

لازم به‌ذکر است همراه بانک صادرات برخوردار از برترین سیستم های امنیتی و محافظتی بوده و منحصرا صاحب حساب با استفاده از کد های ورودی شخصی، مجوز ورود به سیستم و استفاده از آن را خواهد داشت.

مشتریان بانک صادرات با استفاده از سیستم همراه بانک صادرات که تاثیر بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه آنان دارد، قادر خواهند بود از طریق تلفن همراه خود علاوه بر مشاهده صورتحساب و شماره شناسه حساب بانکی(شبا)، از مانده حساب مطلع و راسا نسبت به پرداخت قبوض، ‌استعلام چک و انتقال وجه بین حساب‌های بانک صادرات و سایر بانک‌های کشور اقدام نمایند.