گروه بنگاه‌ها- سومین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات مالی با موضوع برنامه‌ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی در موسسات خدمات مالی، در روزهای ۱۸-۱۷ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود. به گزارش مرکز بازاریابی خدمات مالی، در این کنفرانس که در روزهای هفدهم و هجدهم مهرماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود، موضوع چگونگی برنامه‌ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی در موسسات خدمات مالی، به‌ویژه در بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، صنعت بیمه، بورس و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسط صاحب‌نظران داخلی و خارجی تشریح و تبیین خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه سومین کنفرانس بین‌المللی بازاریابی خدمات مالی، مهمترین محورهای در نظر گرفته شده برای این کنفرانس به شرح زیر است:

۱. توسعه برنامه راهبردی و عملیاتی بازاریابی در موسسات خدمات مالی ۲. هم راستایی راهبردهای بازاریابی با سایر راهبردها و برنامه‌های سازمانی۳. رویکردهای عملی اجرا و رفع موانع اجرای راهبردهای بازاریابی۴. نحوه سازماندهی و تعیین مسوولیت‌های افراد و واحدهای سازمانی در اجرای راهبرد‌های بازاریابی۵. آموزش و فرهنگ‌سازی راهبردهای بازاریابی در واحدهای عملیاتی ۶. یکپارچه‌سازی فعالیت‌های ترفیعی و برندسازی در اجرای موفق راهبردهای بازاریاب۷. توسعه، بهبود و شخصی‌سازی خدمات مالی نوین و الکترونیکی ۸. شناسایی، جذب، حفظ و توسعه روابط با مشتریان ارزنده خدمات مالی«بهره‌مندی از سخنرانی صاحبنظران و استادان داخلی و خارجی»، «آشنایی با مدل‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در حوزه خدمات مالی»، «بهره‌مندی از یافته‌های جدید و پژوهش‌های اساتید، متخصصان و کارشناسان داخلی»، «بهره‌مندی از دانش و تجربیات موفق مدیران، مشاوران و متخصصان بین‌المللی»، « توسعه دانش و مهارت‌های فردی و سازمانی در حوزه بازاریابی خدمات مالی»، «برقراری ارتباط میان فعالان بانک، بیمه، و بورس» و «عضویت در خانواده بزرگ بازاریابان خدمات مالی» به عنوان مهمترین مزیت‌های شرکت در این کنفرانس خواهد بود.

مخاطبان این کنفرانس را مدیران و کارشناسان ادارات بازاریابی بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، بورس و سرمایه‌گذاری، اساتید و دانشجویان رشته‌های مرتبط با بازاریابی، و شرکت‌های فعال در ارائه خدمات بازاریابی تشکیل می‌دهند.

علاقمندان می‌توانند برای ارسال مقاله در زمینه‌های مرتبط با محور اصلی کنفرانس یا به منظور ثبت نام در کنفرانس، به وب سایت مربوطه به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کنند.

نخستین دوره این کنفرانس، آذرماه سال گذشته با سخنرانی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مشارکت فعال نظام بانکی کشور برگزار شده بود.