گروه بنگاه‌ها- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه دی با حضور بیش از ۹۰ درصد صاحبان سهام روزگذشته در مرکز همایش‌های نیایش برگزارشد و صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۸۹ به تصویب رسید.

مجمع عمومی بیمه دی به ریاست حسن بالازاده برگزارشد و آقایان افشاری و غنیان به عنوان ناظر، فرهادی به عنوان منشی و محمدی نماینده بورس وی را دربرگزاری مجمع همراهی کردند.

فرامرز فتح‌نژاد مدیرعامل بیمه دی که از اواخر خرداد ماه فعالیت خود را دراین شرکت آغازکرده است نیز به سوالات سهامداران حاضر در جلسه درخصوص برنامه‌های آتی شرکت پاسخ داد.

طبق مصوبه مجمع، بیمه دی به ازای هرسهم ۲۵ریال سود تقسیم کرد، همچنین موسسه حسابرسی آریان حساب خبره به عنوان بازرس اصلی و ابراهیم سعیدی فر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شد.

به گفته رییس مجمع سود سهامداران از دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.

برخی از سهامداران از زیان پرتفوی درمان گلایه کردند که بالازاده رییس مجمع گفت: بیمه دی درسال‌های گذشته به منظور سرویس دهی به خانواده شاهد تمام انرژی خود را صرف بیمه‌های درمان که با ضریب خسارت بالایی همراه بود صرف کرد؛ اما درسال ۹۰ این پرتفوی به بیمه ایران منتقل می‌شود و بیمه دی با دارا بودن سهامداری چون بانک دی فعالیت خود را در بخش‌های دیگر ادامه می‌دهد تا درمجمع آینده بتواند سود بیشتری تقسیم نماید.

بیمه دی درسال مالی ۸۹ بیش از ۵۹۹ میلیارد و ۴۲۵میلیون ریال حق بیمه تولید کرد و دوره مذکور مبلغ ۴۷۱میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال خسارت پرداخت.

گزارش کامل گزارش مجمع بیمه دی متعاقبا چاپ خواهد شد.