گروه بنگاه‌ها- رییس هیات عامل بانک شهر استان کردستان، سرمایه‌گذاری در بانک شهر از سوی شهروندان را خدمتی بزرگ به توسعه و آبادانی شهرها عنوان کرد. شمس‌الدین ساعد گفت: آغاز به کار بانک شهر در شهرهای مختلف کشور گامی اساسی در ایجاد عدالت اجتماعی است چرا که شهرداری‌های ضعیف با درآمدهای پایین برای انجام فعالیت‌های عمرانی خود از منابع مالی بانک شهر در این حوزه بهره‌مند می‌شوند که این تحولی بزرگ و ستودنی در توسعه و عمران شهری است.

وی سرمایه‌گذاری شهروندان در بانک شهر را عملی خیرخواهانه در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری بیان کرد و عموم شهروندان سنندجی را به سرمایه‌گذاری در این بانک فراخواند.

ساعد، سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های عمرانی را با حمایت مالی بانک شهر از شهرداری‌ها گامی مهم در توسعه زیرساخت‌های شهری خواند و افزود: تحقق این مهم نیازمند مشارکت بیشتر شهروندان است.

وی با اشاره به خط مشی اصلی بانک شهرگفت: بانک شهر به طور مستقیم و غیر مستقیم رفاه و آسایش همه جانبه شهروندان را در رئوس برنامه‌های کاری خود قرار داده است.

ساعد پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به قشر ضعیف و کارگری شهرداری و نیازمندان معرفی شده از سوی معتمدین و شورای اسلامی شهر در سنندج را امری نیکو و قابل تحسین خواند و افزود: شهروندان می‌توانند با سرمایه‌گذاری در بانک شهر برای مشارکت در این امر خیرخواهانه سهیم باشند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در کنار شعبه امام خمینی سنندج، یک باجه فعال در منطقه یک شهرداری، فعال کردن سه باجه دیگر در سطح شهر سنندج و ایجاد شعبه بانک شهر در شهر بانه را در دست اقدام داریم که در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.