گروه بنگاه‌ها - نماینده کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفت: با اجرای طرح بیمه درمان تکمیلی پناهجویان و مهاجران خارجی از سوی بیمه البرز، هم اکنون این قشر هم همانند شهروندان ایرانی می‌توانند از خدمات مراکز درمانی استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری اعتبار، برنارد دویل در دیدار سفرا، مقامات دولتی، اعضای دیپلماتیک و روسای آژانس‌های بین‌المللی با مدیران بیمه البرز در اصفهان افزود: این در حالی است که تا قبل از اجرای این طرح، پناهندگان همانند اتباع خارجی هزینه درمان بالاتری نسبت به شهروندان ایرانی پرداخت می‌کردند.

وی با مهم خواندن اجرای طرح بیمه درمان تکمیلی پناهجویان و مهاجران خارجی از سوی بیمه البرز ادامه داد: بیمه درمان تکمیلی پناهجویان و مهاجران خارجی با همکاری بیمه البرز، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و مهاجران خارجی و امور اتباع خارجی وزارت کشور در تیرماه سال جاری آغاز شده است و تاکنون حدود ۲۰۰ هزار پناهنده تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه البرز قرار گرفته‌اند.

وی اعلام کرد: تاکنون تعدادی از پناهجویان نیز با استفاده از خدمات بیمه‌ای بیمه البرز هزینه‌های درمانی خود را پوشش داده‌اند.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و مهاجران خارجی، اجرای طرح بیمه درمان تکمیلی مهاجران و پناهجویان را یک دستاورد جدید برای بیمه البرز و کمیساریای عالی پناهجویان و مهاجران دانست و در همین راستا از مدیران و کارکنان این شرکت به خاطر همکاری نزدیک با این نهاد بین‌المللی قدردانی کرد.

تاجدار: سود واقعی بیمه البرز در گرو رضایت مشتریان است.

قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع انسانی بیمه البرز نیز در این گردهمایی اظهار کرد: بیمه البرز به منظور ارائه سرویس مناسب به پناهندگان حداکثر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را برای ارائه خدمات بیمه‌ای بدون تبعیض به این افراد اختصاص داده است.

سید رسول تاجدار افزود: ما بر این باور هستیم به عنوان یک شرکت بازرگانی سود واقعی شرکت همواره در گرو رضایت مشتریان است و در این قرارداد خاص نیز دستیابی به سود عملیاتی به عنوان هدف اولیه تلقی نمی‌شود و بیمه البرز همواره این پروژه را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای حضور بیشتر در بازارهای بین‌المللی می‌داند.

وی تاکید کرد که بیمه البرز با بیش از ۵۰ سال سابقه حضور در بازارهای داخلی و بین‌المللی مراتب افتخار و خشنودی خود را از مشارکت در طرح پوشش بیمه درمان تکمیلی اتباع و مهاجران خارجی اعلام می‌کند.

به گفته وی، بیمه البرز طی سال‌های گذشته همواره مقام اول اغلب شاخص‌های ارزیابی استاندارد شرکت‌های بیمه و بانک‌ها از جمله رضایت مندی مشتریان، بهره‌گیری از فناوری اطلاعات، ارائه شفاف ترین گزارش‌های مالی و حضور فعال در بازار سرمایه را به خود اختصاص داده است.

تاجدار ابراز امیدواری کرد که شرکت بیمه البرز به منظور دستیابی به اهداف فوق‌الذکر با همراهی و مساعدت اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور و نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان رضایت تمامی بیمه شدگان را جلب کند.