گروه بنگاه ها- فرشاد حیدری وقربان دانیالی به ترتیب به عنوان مدیران عامل بانک های ملی وصنعت ومعدن انتخاب شدند. وزیر امور اقتصادی ودارایی روز گذشته در احکام جداگانه‌ای ،مدیران عامل دو بانک ملی وصنعت ومعدن را منصوب کرد.فرشاد حیدری جایگزین خاوری مدیرعامل مستعفی بانک ملی وقربان دانیالی جایگزین محمد رضا پیشرو مدیرعامل سابق بانک صنعت و معدن ومدیرعامل فعلی بانک صادرات شده اند. پس از کشف فساد بزرگ مالی ۳ هزار میلیارد تومانی در نظام بانکی که در قالب گشایش اعتبار ریالی صورت گرفته بود، مدیران عامل بانک صادرات و بانک خصوصی سامان توسط بانک مرکزی برکنار شدند.گفته می‌شود هفت بانک دیگر کشور هم با این پرونده جنجالی درگیر هستند. محمودرضا خاوری، مدیرعامل بانک ملی ایران هم در پی این فساد بزرگ مالی از سمت خود استعفا دادو روز بعد از آن به عنوان ماموریت اداری تا لندن رفت و بالاخره سر از کانادا درآورد. خاوری به همراه خانواده‌اش سال‌هاست تابعیت کشور کانادا را دارد.وی به‌رغم اعلام قبلی در مورد بازگشت به ایران تاکنون به کشور مراجعه نکرده و به گفته محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور و ناظر عالی بزرگ‌ترین پرونده فساد مالی کشور با این اقدام، اتهاماتی را متوجه خود کرده است. اکنون فرشاد حیدری از اعضای موثر هیات مدیره بانک تجارت با حکم وزیر اقتصاد جایگزین وی شده است.

فرشاد حیدری دارای دانشنامه علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است. وی کار خود را در سال ۷۱ ۱۳در بانک تجارت آغاز کرد و به رده های ریاست شعبه و کارشناس اعتباری ارتقا یافت.

در پرونده کاری حیدری مدیریت شعب بانک تجارت استان‌های لرستان (۲سال) و فارس (۵سال) دیده می شود. حیدری رییس اداره اعتبارات کل بانک تجارت و مدیر امور اعتباری این بانک نیز بوده است. فرشاد حیدری عضویت در هیات مدیره بانک تجارت را نیز در کارنامه خود دارد.

رییس شعب بانک تجارت استان لرستان، مدیر شعب بانک تجارت استان فارس، رییس اداره اعتبارات کل بانک تجارت، مدیر امور اعتباری بانک تجارت، عضو هیات مدیره بانک تجارت وعضو هیات مدیره بانک ملی ایران از جمله سوابق وی است. قربان دانیالی نیزدارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی با گرایش مالی است از جمله سوابق وی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، معاون بانکی و بین‌الملل بانک صنعت و معدن، مدیرعاملی بانک صادرات در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و بوشهر است. وی کار خود را در سال ۱۳۶۳ از تحویلداری بانک صادرات یکی از شعب تهران آغاز و با طی مدارج و پست‌های مختلف به مدیرعاملی بانک صنعت و معدن رسید.