گروه بنگاه‌ها - مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه به اقدامات اخیر مؤسسه برای ورود به سازمان بورس در آبان ماه سال جاری اشاره کرد و افزود : اولین جلسه پذیرش موسسه در بورس در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و با توجه به صورت‌های مالی شفاف و عملکرد مطلوب موسسه پیش‌بینی می‌شود عضویت موسسه در سازمان بورس به سرعت پیش رود. به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی موسسه توسعه، حیدر مستخدمین حسینی، مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه در نشست سومین دور بازدید از واحد‌های صف و ستاد گفت: پس از پذیرش موسسه فرصت شش ماه خواهد داشت تا نام خود را در تابلو بورس درج کند و این نکته مشکل نقل و انتقال سهام برای سهامداران در سراسر کشور را کاهش خواهد داد.

وی با اشاره به ارسال تصویر برگه‌های سهام برای سهامداران در شهرستان‌ها، در خصوص راهکارهای این مورد گفت: سهامداران بر اساس قانون ملزم هستند دفتر سهام را که در محل امور سهام قرار دارد امضا کرده و برگه‌های سهامداری را دریافت کنند و ارسال برگه‌های سهامداری به شعب شهرستان به منظور ارسال برای سهامداران غیرقانونی است، بنابراین مقرر شد تصویر برگه‌های سهامداری برای شهرستان‌ها پست شود.

نایب رییس هیات مدیره موسسه در ادامه گفت: موسسه از سال ۱۳۸۸ هیچ‌گونه بدهی به بانک مرکزی ندارد و تمام تلاش خود را برای اجرای شفاف مقررات و قوانین مرتبط بازار پول داشته است.