گروه بنگاه‌ها - مدیر عامل بانک سپه گفت: با اجرای کامل نظام آراستگی، نما و امکانات داخلی همه شعب بانک سپه تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتررامین پاشایی فام در بازدید از شعبه بازسازی شده سیدخندان افزود: با اجرای کامل نظام آراستگی و تغییر نما و امکانات داخلی شعب شرایط برای ارائه بهتر خدمات در خور شان مشتریان این بانک به شکل بهتری فراهم خواهد شد. وی با حضور در شعبه سیدخندان، بر ضرورت اجرای نظام آراستگی و توسعه آن در همه شعب بانک سپه تاکید کرد و افزود: آراستگی شعب و کارکنان، از نقش کلیدی در حفظ و جذب مشتریان و تکریم ارباب رجوع برخوردار است.

وی اضافه کرد: تجهیز، بهینه‌سازی فیزیکی و نیز آراستگی شعب و کارکنان، به ارتقای سطح انتظارات مشتریان منجر می‌شود که در پاسخ به این انتظارات، باید ضمن افزایش سطح بهره‌وری، از پتانسیل‌های جدید موجود در شعب نیز بهره گرفت.

در دیدار مدیرعامل بانک سپه با کارکنان و مسوولان شعب ارزی و ریالی سیدخندان، روسای ادارات روابط عمومی و بازاریابی ، حوزه مدیریت و مدیرشعب منطقه شمال تهران وی را همراهی می‌کردند که طی آن از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مسیر بازسازی این شعب تقدیر شد.

آقاجانی مدیرشعب منطقه شمال تهران نیز با تقدیر از همراهی‌ها و تفویض اختیارات لازم در بازسازی شعب، از حفظ نظام آراستگی به عنوان سرمایه پنهان یاد کرد.