گروه بنگاه‌ها- هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با اختصاص ۳ عنوان برتر به بانک شهر در بخش‌های نشان ویژه روابط عمومی، کارشناس برتر روابط عمومی و مقاله برتر دانشگاهی در حوزه روابط عمومی همراه بود.

این سمپوزیوم با حضور مسوولان عالی رتبه کشوری و اساتید برجسته داخلی و خارجی حوزه‌های علوم ارتباطات و مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مهندس محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور خود در روز اول مراسم بر ارتقای سطح دانشگاهی روابط عمومی کشور تاکید کرد و گفت: امروز ضرورت بازبینی نظام آموزش عالی برای طراحی ساختار آموزشی روابط عمومی تا سطح دکترا کاملا اساس می گردد.

مهندس باهنر در ادامه اجرای چنین مراسم‌هایی را بسیار مفید خواند وگفت: برگزاری سمپوزیوم روابط عمومی نوعی ثبت تاریخ روابط عمومی است که تجلیل از تلاشگران این عرصه زمینه رشد و پویایی را برای پیشرفت روابط عمومی در کشور فراهم می‌آورد.

مهندس رضا تقی پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز باحضور در هفتمین سمپوزیوم روابط عمومی از برگزاری مراسم مذکور بسیار تجلیل کرد و افزود: روابط عمومی‌ها در موفقیت سازمان‌ها دارای نقش بسزایی هستند که نحوه انجام رسالت آنها می تواند سرنوشت سازمان را رقم بزند.

در این مراسم دو روزه علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجارب بین‌المللی، از برترین‌های روابط عمومی کشور تقدیر به عمل آمد که روابط عمومی بانک شهر با کسب سه عنوان برتر در ردیف بهترین‌های روابط عمومی کشور قرار گرفت.

در این گردهمایی علمی، میثم مرادی‌نیا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با دریافت لوح تقدیر به جهت همسو بودن فعالیت‌های جمعی روابط عمومی آن بانک با اصول علمی و تحقیقاتی برنده جایزه ویژه روابط عمومی در هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی شد.

حمیدرضا عظیمی از کارکنان روابط عمومی بانک شهر نیز با دریافت لوح تقدیر از هیات داوران این سمپوزیوم به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی معرفی و مورد تجلیل قرارگرفت.

در بخش ارائه مقالات، سعید شهبازی از کارکنان روابط عمومی بانک شهر با مقاله «تصویرسازی برند»، به عنوان نویسنده مقاله برتر در حوزه تخصصی روابط عمومی موفق به دریافت لوح تقدیر از هیات علمی داوران سمپوزیوم گردید.

روابط عمومی بانک شهر حرکت به سوی سرآمدی را آغاز کرده است. مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر در حاشیه هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در گفت‌وگو خود با خبرنگاران رسانه‌های حاضر در سمپوزیوم مذکور با بیان اینکه استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی در کشور از ضرورت بالایی برخوردار است، گفت: روابط عمومی بانک شهر حرکت به سوی سرآمدی را آغاز کرده است.

وی در این زمینه اظهار کرد: طرح استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی بانک شهر پس از مطالعات اولیه به مرحله اجرا درآمده است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری مرحله اول طرح؛ یعنی شناخت سیستم‌ها و ایجاد فرآیندها با در نظر گرفتن کلیه اصول علمی و مدیریتی روابط عمومی به پایان برسد.

مرادی نیا با بیان اینکه حرکت روابط عمومی‌ها به سمت و سوی فرآیند مداری و سیستماتیک شدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: برای خود یک وظیفه می‌دانیم که تجارب به دست آمده در خصوص استقرار سیستم مدیریت کیفیت در روابط عمومی بانک شهر را در اختیار سایر روابط عمومی‌های کشور قرار دهیم.

وی در خصوص کسب سه عنوان برتر و قرار گرفتن روابط عمومی بانک شهر در جمع برترین‌های روابط عمومی کشور گفت: کسب این موفقیت‌ها با تلاش‌های فراوان کارشناسان، به‌کارگیری دانش و مهارت‌های علمی در تمامی امور و حمایت کامل مدیران ارشد بانک شهر به‌دست آمده است.