گروه بنگاه‌ها- کتاب‌های «موفقیت از مسیر کیفیت» و «هفت راز استراتژی خدمت» با ترجمه دکتر محمدرضا عباسی مدیرعامل شرکت بیمه معلم منتشر شد. به گزارش ایسنا، کتاب «موفقیت از مسیر کیفیت» نوشته جیموتی جیکلارک درباره ایجاد کیفیت در تمام عرصه‌های اقتصادی از جمله تولید و خدمات است که در هفت فصل به طور کاربردی به پیاده کردن بهبود کیفیت در نهادهای اقتصادی می‌پردازد. در این کتاب مباحث آماری کنترل کیفیت و مباحث کاربردی مدیریت کیفیت به هم آمیخته و در نهایت، مجموعه‌ای برای فعالان اقتصادی فراهم شده است.

همچنین کتاب «هفت راز استراتژی خدمت» نوشته ژاک هوروویتس با ترجمه محمدرضا عباسی و ترانه تقوی منتشر شده است. در این کتاب که برای نهادهای خدماتی از جمله شرکت‌های بیمه و بانک‌ها، مفید توصیف شده است، در هفت فصل رازهای ارائه خدمات بهتر بررسی شده که از جمله آنها خلق ارزش برای مشتری، رسیدگی به شکایت مشتریان، ایجاد وفاداری و توجه به کارکنان چرخه مدیریت خدمات است. نویسنده کتاب، پروفسور استراتژی خدمات، بازاریابی و مدیریت در لوزان سوییس است و دارای تجربیات متعدد در شرکت‌های بزرگ است.

مترجم این دو کتاب، دکتر محمدرضا عباسی، مدیرعامل کنونی بیمه معلم است که دارای سوابق اجرایی و علمی و دکترای مدیریت کیفیت از انگلستان است.