گروه بنگاه‌ها - بزرگ‌ترین مرکز آموزشی بانک‌های خصوصی کشور دیروز توسط بانک اقتصاد نوین افتتاح شد. دکتر بت‌شکن مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاح این مرکزگفت: حسن‌شهرت و اعتبار یک بنگاه اقتصادی مرهون نیروی انسانی، دانش سازمانی و مشتریان است وبانک اقتصاد نوین با افتتاح این مجموعه آموزشی سعی دارد تا هرچه بیشتر در جهت آموزش موثر گام بردارد. دکتر بت شکن، مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در ادامه افزود: نیروی انسانی صنعت بانکداری کشور باید آموزش‌های ضمن خدمت دریافت کرده تا با آخرین دستاوردها وتکنولوژی‌های این صنعت آشنا شود تا در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان گام بردارند.

وی با تاکید بر آموزش‌های دائمی کارکنان بانک‌ها متذکر شد: سازمان‌هایی می‌توانند پیشرو باشند که همواره بر آموزش و اعتلای سطح آموزشی کارکنانشان نقش آفرینی کنند. به همین دلیل بانک اقتصاد نوین این مرکز آموزشی را دایر کرده است تا سرمایه‌های انسانی در این مکان آموزش‌های لازم را کسب نمایند.

بت شکن با اشاره به اینکه بانک اقتصاد نوین در دهه شکوفایی خود قرار دارد، بیان کرد: در این مرکز آموزشی امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است تا نیروی انسانی که سرمایه اصلی بانک به شمار می‌آید راه اعتلا و ترقی را در پیش گیرد.

وی عنوان کرد: ماهیت صنعت بانکداری بر آی‌تی استوار است و به همین دلیل بانک اقتصاد نوین استراتژی خود را برمبنای آموزش منابع انسانی قرار داده تا تغییرات تکنولوژی توسط دانش آموختگان به کارگرفته شود.

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین تصریح کرد: با توجه به اینکه در محیط بانک با منابع گسترده مالی روبه‌رو هستیم برای حفظ این منابع نیاز به آموزش مداوم کارکنان داریم تا مشتری و منافعش حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز آموزشی هیات علمی خاص خود را خواهد داشت و آموزش‌ها به کارکنان منحصر نخواهد شد بلکه خانواده‌های آنان و در فازهای بعدی آموزش مشتریان نیز در این مرکز انجام خواهد شد.

بت شکن به آموزش‌های آینده محور در این مرکز اشاره کرد و گفت:برای کارکنانی که قرار است سرپرست بخش‌های مختلف شوند در این مرکز آموزش‌های تخصصی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی بانک در پیشبرد اهداف ایجاد این مرکز آموزشی تاکید کرد:کارکنان روابط عمومی در افتتاح این مرکز آموزشی نقش تعیین کننده و بی‌بدیلی داشتند.

در این مراسم از دانش آموختگان ممتاز دوره‌های ام‌بی‌ای دانشگاه نیس و دانشگاه مهر البرز، تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین مدیر عامل از زحمات معاون روابط عمومی خانم سحر فروزان نیز تقدیر و تشکر ویژه به عمل آورد.

مرکز آموزش بانک اقتصاد نوین در میدان فردوسی راه‌اندازی شده است.