گروه بنگاه‌ها- تعداد کل کارت‌های الکترونیکی بانک صادرات ایران شامل: سپهرکارت، کارت هدیه، بن کارت، کارت‌های حمل‌ونقل صادره، سپهر کارت خانواده و کارت‌های اعتباری تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۰ به ۲۷ میلیون کارت رسید. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام می‌نماید که بر این اساس تا پایان اسفند ماه سال ۹۰ بانک صادرات ایران ۲۷ میلیون کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان کرده است.

این گزارش حاکی از این است که از بین انواع کارت‌های الکترونیکی بانک صادرات، کارت‌های سپهر با عنایت به قابلیت‌های زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌‌های خودپرداز بانک صادرات و سایر دستگاه‌های خودپرداز شبکه شتاب را برای مشتریان فراهم می‌سازد، بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات با برخورداری از این کارت می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خودپرداز، سرویس پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده کنند.

دارندگان سپهر کارت‌های بانک صادرات ایران می‌توانند از خدمات سیستم همراه بانک و بانکداری اینترنتی این بانک نیز بدون محدودیت مکانی و زمانی بهره‌مند شوند.