گروه بنگاه‌ها - مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر در دیدار با کارکنان شعب استان البرز بر لزوم توجه همزمان به کار و سرمایه، در راستای تحقق شعار سال ۹۱ تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی شعب استان تهران و البرز، نتاج مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر در این دیدار گفت: اجرای موفق برنامه‌های پیش بینی شده موسسه در سال گذشته، نشان از عملکرد همکاران فراتر از چشم‌انداز مورد نظر است.

وی ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری و تعمیم آن به فعالیت‌های اقتصادی در عرصه بانکداری افزود: طبق شعار سال ۹۱ تکلیف فعالان اقتصادی به صورت واضح و صریح مشخص شده است و از آنجا که سرمایه به عنوان وسیله به کار و تولید منتج می‌شود باید در نگهداری از سرمایه کوشا بود.

مدیر عامل موسسه مهر با تاکید بر نقش‌آفرینی موسسه مالی و اعتباری مهر در توسعه اقتصاد استان البرز گفت: مصرف منابع و سپرده‌های جذب شده در هر استان باید به عنوان یک اولویت اساسی، صرف فعالیت‌‌های تولیدی در مرکز همان استان شود.

نتاج خاطر نشان کرد: استان البرز به دلیل پتانسیل بالایی که در بخش‌های اقتصادی دارد، از ظرفیت‌های بی بدیلی برخوردار است و استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها، مستلزم برنامه‌ریزی‌های دقیقی است که در نهایت پیشرفت استان البرز را در عرصه اقتصادی رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر حفظ، نگهداری و امانتداری سرمایه‌های مردم نزد شعب موسسه، از مسوولان استانی خواست تا با دعوت از فعالان اقتصادی استان، نقش کلیدی در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایفا کنند.