گروه بنگاه‌ها- روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴/۲/۹۱ دکتر محمد‌هاشم بت‌شکن، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه مجتبی شیروانی، مدیر امور شرکت‌های بانک با حضور در شرکت بیمه نوین و ملاقات و گفت‌وگو با غلامعلی غلامی مدیرعامل شرکت و کسب اطلاعات مالی و فنی و آخرین وضعیت عملکرد شرکت به خصوص در سال ۱۳۹۰، اظهار امیدواری کرد: با حمایت سهامداران سرمایه شرکت می‌تواند از مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال فعلی به مبلغ بیشتر و قابل قبول‌تری که بتواند از پذیرش و قبول اتکایی نیز بهره‌مند باشد، افزایش یابد. به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، دکتر بت‌شکن اعلام کرد که بانک اقتصادنوین به عنوان یکی از سهامداران که همواره مشوق رشد و توسعه شرکت‌های اقماری خود است، آمادگی دارد تا همه کمک‌های لازم را در جهت افزایش سرمایه شرکت مبذول دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی کلی از وضعیت عمومی شرکت اظهار کرد که انتظار دارد سطح تعامل و همکاری بیمه‌ای سهامداران حقوقی به خصوص سهامدارانی که در تاسیس شرکت نقش عمده و موثری داشته‌اند، بیشتر از این افزایش یابد و شرکت بیمه خود را بیش از پیش مورد حمایت قرار دهند.

بنا بر اظهارات غلامی، حجم حق بیمه تولیدی شرکت در سال ۱۳۹۰ معادل ۱۷۸۰ میلیارد ریال بوده است که متاسفانه فقط ۶ درصد از طریق سهامداران حقوقی عمده شرکت تامین شده است که از این میزان سهم، بانک اقتصادنوین بیشترین همکاری را در بین سهامداران با شرکت داشته است.

وی اضافه نمود: معهذا این سطح همکاری می‌تواند با به کارگیری تمهیداتی به سطح به مراتب بالاتری ارتقا یابد.

دکتر بت‌شکن ضمن تایید کلی اظهارات مدیر عامل شرکت بیمه نوین، اظهار امیدواری کرد که سهامداران شرکت بیشتر از گذشته با بیمه نوین همکاری داشته و شرکت بیمه متعلق به خود را مورد حمایت مطلوب‌تر قرار دهند.

بنابر توصیه وی مقرر شد همکاری‌های بیمه‌ای بین بانک و بیمه یک بار دیگر مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و انواع رشته‌های بیمه‌ای که می‌تواند برای بانک و مشتریان آن مفید و بلکه لازم باشد، مشخص و تعریف گردد. بانک هم برای اینکه در مقابل همه خطرات احتمالی تامین کافی داشته باشد از خرید بیمه‌نامه‌های مورد نیاز استقبال خواهد نمود. به علاوه از ارائه هر نوع بیمه‌ای که بتواند مشتریان و سپرده‌گذاران بانک را منتفع ساخته و باعث تحکیم روابط ایشان با بانک گردد، استقبال می‌کند.