گروه بازار پول- مدیر عامل بیمه ایران در مجمع عمومی نمایندگان گفت: نوآوری، روش‌های نوین دستیابی به اهداف و ارائه فکر و اندیشه جدید است. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سهامیان مقدم رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت که در مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی نمایندگان بیمه ایران سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق، فضای نوآوری و شکوفایی را در پاره‌ای موارد فضایی سخت شکننده و بعضا بحرانی دانست و برای تبیین این نظریه از فضای جبهه و جنگ، نوآوری تامین انرژی هسته‌ای با تمام کارشکنی‌ها یاد کرد. وی در تصریح این نظر افزود: ما در بیمه ایران بدون هیات‌مدیره در ۵ماه اول سال ۸۶، بیش از ۱۷۵مصوبه را تصویب کردیم و با وجود تحریم‌های سال ۸۶ توانستیم در سال ۸۶ از یک موسسه معتبر بین‌المللی تندیس طلایی سال ۲۰۰۸ جهانی را دریافت نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: ثمره نوآوری، تحول است؛ یعنی آنچه ریاست محترم جمهور دستور داده‌اند. وی سپس افزود: در اجرای این دستور، چالش‌ها احصاء و در معرض نقد گذاشته شد و ماحصل آن در اختیار ریاست محترم جمهور قرار گرفت، مدیرعامل بیمه ایران در بخش دوم سخنان خود بر تلاش نمایندگان در امر تحول اجرایی تاکید کرد و افزود: ان‌شاءا... در سال ۸۷ با تکمیل طرح پرداخت خسارت سیار، فروش الکترونیک با حفظ منافع شبکه فروش و تکمیل زیرساخت‌ها بر این مبنا، اجرای طرح اصناف با همکاری وزارت محترم بازرگانی و شورای اصناف جهت گسترش بیمه‌های خرد، قرارداد با پست بانک و جدی گرفتن بحث بیمه‌های عمر، تحول در صنعت بیمه را به صورت اجرایی آغاز و به نتیجه خواهیم رساند تا در سایه نوآوری، توفیقات و دستیابی به اهداف را به صورت مستمر کسب نموده و سازمان را با نشاط و سرزنده نگه داریم.

وی در ادامه یادآور شد: نوآوری زمینه تحول و سرعت خدمات را افزایش داده و ما را با استانداردهای جهانی هم سنگ می‌نماید و از آنجا که یک مشارکت عمومی است، به صورت فردی مفید فایده نبوده و مشارکت همگان به ویژه نمایندگان را می‌طلبد. لازم به ذکر است که نوآوری چند مسیر دارد: ۱-قبول و باور نوآوری و ایجاد آن در فکر و اندیشه. ۲- آموزش ۳-الگوپذیری و از نمایندگان بیمه ایران می‌خواهم در گذر از این زمان خاص، نقش‌آفرینی خود را دو چندان نمایند و با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر دولتی ماندن بیمه ایران، وظیفه راهبری و الگوسازی در صنعت بیمه و نوآوری در این عرصه، از رقابت سنتی پرهیز نموده و رقابت بر مبنای مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و آینده را به تسخیر خود درآورند؛ چرا که آینده از آن کسانی است که دانا محور و مشتری مدار بوده و دارای نگاه سیستمی و اشتراک منافع باشند. ما نیز تلاش خواهیم کرد با برآوردن توقعات منطقی شما و ارائه خدمات مناسب کاری کنیم که نگاه مشتری مدار در ذهن و فکر شما متبلور گردد. در این صورت است که فرش زرین زیر پای شما را معنی بخشیده‌ایم.

بنابراین گزارش مجمع عمومی نمایندگان با هدف تمرکز‌زدایی و انجام فعالیت به صورت منطقه‌ای و استانی اساس‌نامه قبلی را اصلاح و پس از سخنرانی رییس انجمن صنفی نمایندگان، انتخابات هفتمین دوره انجمن صنفی برگزار شد و نفرات ذیل حائز اکثریت آرا گردیدند.

۱ - ابوالفضل سعیدی

۲ - علیرضا نوری اعتماد

۳ -رامین جهانگیر

۴ - مجتبی تقی‌پور

۵ - جهانشاه مهرابیان

۶ -مریم انوری

۷ - اکبر خدادادزاده