گروه بازار پول - خرید و فروش اینترنتی سهام در شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین انجام می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، با انجام خرید و فروش اینترنتی سهام از طریق سایت شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین متقاضیان خرید سهام می‌توانند درخواست خرید و فروش از طریق اینترنت به این شرکت ارائه کنند. بر اساس این گزارش، خریداران و فروشندگان سهام برای استفاده از این خدمت شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین لازم است تنها یک بار به یکی از شعب کارگزاری بانک اقتصاد نوین در سطح تهران یا شهرستان‌ها مراجعه نموده و با تکمیل فرم توافق‌نامه خرید و فروش، نام کاربری و کلمه عبور ویژه خود را دریافت کنند.

با دریافت کد کاربری و کلمه عبور، کاربر می‌تواند از طریق صفحه اصلی سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.novinbourse.com وارد صفحه خرید و فروش اینترنتی سهام شده و تقاضای خود را به ثبت برساند.

ارسال درخواست به تالار اصلی بورس در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قابلیت پیگیری لحظه به لحظه درخواست، صرفه جویی در وقت و هزینه، دریافت و پرداخت وجه بدون مراجعه به کارگزاری و اطلاع از وضعیت درخواست‌های قبلی از جمله مزیت‌هایی است که خرید و فروش اینترنتی سهام برای فعالان این حوزه فراهم می‌کند.