گروه بازار‌پول - سیستم پرداخت همراه (MOBILE PAYMENT) پارسیان، امکان استفاده از خدمات پرداخت از طریق تلفن‌همراه را برای تمامی دارندگان کارت‌های عضو شتاب به صورت ۲۴ ساعته فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان عبدالمجید پور سعید ضمن بیان مطلب فوق افزود: در راستای استفاده از فناوری‌های روز تلفن‌همراه، بانک پارسیان اقدام به ارائه خدمات پرداخت از طریق این وسیله کرده و این سیستم امکان انجام تراکنش‌های مالی و پرداخت وجه با تلفن‌همراه را برای دریافت کالا و خدمات به ساده‌ترین روش فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با بیان این که این سیستم از سایر روش‌های پرداخت الکترونیکی در دسترس، سریع‌تر و ارزان‌تر است. صرفه‌جویی در زمان و هزینه در دسترس بودن و سرعت انتقال پول را از جمله مزایای این سیستم دانست و گفت: از دیگر مزایای قابل توجه این سیستم این است که دیگر نیازی به همراه داشتن کارت برای خرید نیست و امکان معرفی چند حساب متصل به شتاب به یک سیم‌کارت نیز وجود دارد. وی در خصوص نحوه استفاده از سیستم پرداخت از طریق تلفن‌همراه پارسیان اظهار داشت: دارندگان تمامی کارت‌های عضو شتاب و پارسیان که دارای رمز اینترنتی و EVV۲ هستند، می‌توانند از خدمات پرداخت از طریق تلفن‌همراه بانک پارسیان استفاده کنند.

پورسعید گفت: برای اولین بار خرید اعتبار سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و تالیا از طریق این سیستم قابل اجرا می‌باشد.

وی در خصوص امکان خرید از طریق سیستم پرداخت با تلفن‌همراه گفت: منظور از خرید از این طریق فقط خرید در فضای مجازی نیست؛ بلکه خرید کالا یا خدمات از مراکز فروش نیز با این سیستم امکان‌پذیر است. پورسعید در همین راستا افزود: مبلغ خرید از طریق ID فروشگاه‌های طرف قرارداد به آنها پرداخت خواهد شد، یعنی با ارسال یک پیامک از سوی خریدار به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که حاوی قیمت کالا یا خدمات و ID فروشگاه طرف قرارداد است، این شرکت بلافاصله پیامک برداشت از حساب معرفی شده خریدار و واریز وجه به حساب فروشگاه را به فروشنده انتقال می‌دهد و خریدار به سهولت و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام خواهد داد.