دومین شعبه قطری بانک صادرات ایران افتتاح شد

گروه بازار پول- طی آیینی با حضور مسوولان ایرانی و قطری، دومین شعبه بانک صادرات ایران در پایتخت کشور قطر افتتاح و شروع به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، دکتر حمید برهانی، مدیرعامل این بانک در آیین افتتاحیه دومین شعبه قطری بانک صادرات ایران که شیخ حمد آل‌ثانی رییس شئون مالی و اداری دولت قطر، شیخ احمدآل ثانی، مدیرعامل بانک مرکزی این کشور و حجت‌الاسلام ربانی، سفیر کشورمان نیز حضور داشتند طی سخنانی، هدف از تاسیس شعبه جدید را تسهیل در مبادلات جاری و افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشور خواند و با اعلام آمادگی بانک صادرات ایران برای ارائه کلیه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی قطر و تجار ایرانی مقیم قطر، خاطرنشان ساخت: بانک صادرات از کلیه ظرفیت‌های موجود در راستای تحکیم روابط و ارتقای همکاری‌های دوجانبه ایران با کشور همسایه، دوست و مسلمان قطر استفاده خواهد کرد.

برهانی در ادامه سخنانش گزارشی از تاریخچه، دستاوردها و پیشرفت‌های بانک صادرات ایران طی چند سال اخیر ارائه و یادآور شد: شعبه جدیدالتاسیس این بانک در قطر به کلیه فناوری‌های جدید بانکداری مجهز است. لازم به ذکر است در آیین افتتاحیه دومین شعبه بانک صادرات در قطر که در خیابان سلوی شهر دوحه واقع شده است جمع کثیری از مسوولان اقتصادی ایرانی و قطری حضور داشتند و خبر این مراسم به صورت گسترده در رسانه‌های گروهی کشور قطر انعکاس یافت.

شایان ذکر است اولین شعبه بانک صادرات در قطر در سال ۱۹۷۰ میلادی (۳۸ سال پیش) تاسیس و زیر نظر سرپرستی منطقه خلیج‌فارس بانک صادرات فعالیت می‌کند.